You are browsing the czech version of this website. Do you want to switch to the english version?

VŠEM > Studium VŠEM > Studijní programy > Bakalářské programy Bc/BBA

Čas čtení: 1 min.Bakalářské programy Bc/BBA

Bakalářský 3letý studijní program (Podniková ekonomika, Komunikace a lidské zdroje, Marketing) s oborovými specializacemi, realizovaný v českém a anglickém jazyce, v prezenční a kombinované formě studia.

  • V rámci mezinárodní akreditace studijního programu BBA (Bachelor of Business Administration) mohou být absolventovi vystaveny dva diplomy (Bc./BBA).

Podniková ekonomika

  • FINANCE
  • LIDSKÉ ZDROJE
  • MEZINÁRODNÍ MANAGEMENT
  • MARKETING A REKLAMA

Komunikace a lidské zdroje

  • KOMUNIKACE A SPOLEČNOST
  • PSYCHOLOGIE A SOCIOLOGIE
  • ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
  • KOMUNIKACE V MANAGEMENTU
  • LIDSKÉ ZDROJE

Marketing

  • KOMUNIKACE A MÉDIA
  • MARKETINGOVÉ A REKLAMNÍ STRATEGIE
  • PERSONÁLNÍ MARKETING
  • SOCIÁLNÍ MÉDIA
  • MARKETING MANAGEMENT
  • MARKETING A REKLAMA

Obsah a forma studia

Obsah a forma bakalářského studijního programu (Bc.), je dána specifickými požadavky profesního uplatnění absolventa v řídících a vedoucích funkcích na pozicích středního a nižšího managementu.

  • Kombinovaná forma studia I je realizovaná formou 1 - 2 denních výukových soustředění mimo pracovní dny (sobota, neděle, 1 - 3x za trimestr).
  • Kombinovaná forma studia II v intenzivních výukových blocích je realizována formou 4 až 5 denního výukového soustředění v pracovních dnech/trimestr (pondělí - pátek, 1x za trimestr/studijní předmět).
  • Prezenční forma studia je realizovaná formou 2 až 3 denních výukových soustředění v pracovních dnech (pondělí - pátek, 4 - 5x za trimestr).
  • Výuka jednotlivých studijních předmětů je realizována prostřednictvím standardních výukových soustředění dle formy studia a interaktivních videoaplikací VŠEM (videolearning, videocvičení, videokonzultace).
  • Možnost současného studia dvou oborů v rámci bakalářského studia v režimu snížených studijních poplatků.