Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Ing. Martin Liška, MBA
Praktické aplikace
Absolvent Vysoké školy ekonomie a managementu. Profesně se zaměřuje na marketingové a komunikační kampaně pro firmy, přípravu a realizaci eventů a dále správu profilů firem na sociálních sítích. Zároveň aktivně investuje na kapitálových trzích.
Publikační činnost
- ŽÁK, M. a kolektiv. Konkurenční schopnost České republiky 2013 - 2014: vývoj hlavních indikátorů. Praha: VŠEM, 2015. ISBN 978-80-87839-50-8.
Pedagogická činnost
- VŠEM – vedení kurzu pro psaní odborných prací (2015 - 2016)