VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Psychologie BS > Zaměření studia Komunikace v lidských zdrojích

Zaměření studia Komunikace v lidských zdrojích

Bachelor of Science | BS | Lidské zdroje

Vše, co se odehrává mezi lidmi, se odehrává prostřednictvím komunikace. Platí to jednoznačně také v pracovním prostředí. Mnohdy i dobré úmysly, dobré nápady a slibné plány, které jsou nevhodně podány, nemusí být dobře pochopeny a tedy neuvidí světlo světa, případně se je nepodaří zrealizovat.

Ke komunikaci současnosti samozřejmě patří jak ta přímá, tak ta digitální. A ta digitální předpokládá dobrou a aktualizovanou znalost komunikačních nástrojů. Samozřejmostí je dobrý vhled do aplikované psychologie.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Marketingová komunikace
  • Marketing lidských zdrojů
  • Motivace pracovního jednání
  • Nová média
  • Public Relations
  • Organizační kultura
  • Manažerské dovednosti
  • Prezentační a komunikační dovednosti
  • Vedení týmů
  • Vyjednávání a řešení konfliktů
  • Rétorické dovednosti v českém jazyce
  • Osobnostní management

 

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Management lidských zdrojů
  • Management lidských zdrojů II
  • Právo v praxi
  • Zpracování dat
  • Management
  • Studijní plán programu

HR generalist | Konzultant pro personální agendu | Recruitment researcher | HR specialista | mentor

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Komunikační dovednosti v praxi
  • Emoce a jejich zvládání
  • Interkulturní komunikace
  • Obchodní dovednosti
  • Sebekoučink
  • Business English Practice
  • Krizové řízení ve veřejné správě
  • Jaké jsou moje talenty a jak je využít
  • Praktické koncepty koučinku
  • Sociální aspekty managementu
  • Utváření organizační kultury

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Markéta Novotná, Moje Vize Nula: Studenti pro bezpečné silnice
  • Marek Dvořák a Staňte se rozdílem mezi životem a smrtí
  • Jana Večerníková a Talent, inteligence a fantazie – naše dary, které mění svět
  • Kateřina Jelínková, Manažerem v soukromé firmě nebo ve státní organizaci?
  • Veronika Šimurdová, Proměň svůj vnitřní dialog: Síla sebe-koučinku
  • Jiří Rostecký a Co brzdí růst podniků
  • Jiří Vítek, Co obnáší práce v reklamní agentuře
  • André Frisk a Proč je PR efektivnější než tradiční reklama?
  • Ondřej Vetchý O filmovém i občanském životě

Můžeme vám poradit?

Informačně poradenské centrum VŠEM

Studijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!

Průvodci studiem na VŠEM

Přejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.