Čas čtení: 1 min.Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM působí jako poradní orgán v administrativních oblastech VŠEM. Členy Administrativní komise VŠEM jsou vedoucí rektorátu, vedoucí informačně poradenského centra.
Činnost Administrativní komise VŠEM
Administrativní komise VŠEM (ADK VŠEM) umožňuje studentům podání odvolání proti rozhodnutí administrativních pracovišť VŠEM (IPC, technické oddělení, rektorát), která souvisí s průběhem, administrací nebo kontrolou studia.
Žádost studenta zaslaná prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Žádost/dotaz musí vždy obsahovat relevantní data, důvod (například vážné osobní či zdravotní důvody apod.) a zdůvodnění podání odvolání proti rozhodnutí administrativního pracoviště, kdy po registraci žádosti může být studentovi zasláno datum konání zasedání ADK VŠEM (pozvánka k jednání ADK VŠEM).
Při posuzování žádostí jsou za zohledňované činnosti studenta považovány též: docházka a účast na výukovém procesu, studijní výsledky a mimoškolní/studijní aktivity.
Členové Administrativní komise VŠEM

BcA. Anna Zatkalíková
Členka Administrativní komise VŠEM
Vedoucí Informačně poradenského centra VŠEM