VŠEM > Studium VŠEM > Oblasti a zaměření studia > Bc./BBA Marketing NK II

Bc./BBA Marketing NK II

  • Prezenční 2 - 3x / týden
  • Kombinovaná I 5-7dní / trimestr
  • Kombinovaná II 1x / trimestr
  • Distanční on-line (BBA / MSc. / MBA / Ph.D. / DBA)
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)

Zaměření MARKETING

  • Obsah zaměření navržené odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, MarketUp, J&M Marketing, Siemens ...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Marketingu a reklamy.
  • Realizace reklamních kampaní studenty (např. Lékaři na zubní pasty, Ochucená piva, Sponzoring VŠEM na Prima Cool, marketingová komunikace pro společnosti jako Dáme jídlo!
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů).
  • Získání znalostí pro odbornou orientaci v oblastech lidských zdrojů, psychologie, práva, financí, ekonomie...
  • Možnost změny zaměření i v průběhu studia, pokud změníte své preference.

REKLAMA A PR

MARKETINGOVÉ STRATEGIE

PERSONÁLNÍ MARKETING

SPORTOVNÍ MARKETING

SOCIÁLNÍ MÉDIA

TECHNOLOGIE V MARKETINGU

Vybrané pracovní pozice

Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager, Správce kontaktů s médii, Event manager, HR marketing specialist, Tiskový mluvčí, PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Správce kontaktů s médii, Web designer...

"Učí mě odborníci z praxe, kteří nejsou nudní!"

"Mám vše nastavené tak, jak potřebuji."

"Studuji on-line, odkudkoli a kdykoli."

"VŠEM mi doporučil můj zaměstnavatel!

"Platím jen 2.000 Kč/měsíc!"

Proč studujeme VŠEM?