Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Petr Ryšavý

Petr Ryšavý

Praktické aplikace

Má zkušenosti z práce v korporátní sféře, v agenturách i jako nezávislý konzultant. Kromě marketingu disponuje manažerskými dovednostmi, zkušenostmi na pozicích marketingového ředitele, komerčního manažera, accounta a strategického planner. Podílí se také na projektech zasahujících do oblasti občanských iniciativ a politického marketingu. Pracoval na kampaních pro velké značky Orion, Kofila, Nestlé, Schöller, Manhattan… Považuje se za marketingového specialistu, kreativní osobu s kvalitními analytickými schopnostmi a vypracovanou intuicí.

Pracovní činnost

  • MARKETINGOVÝ KONZULTANT - freelancer až dosud. Marketingové poradenství, konzultace, řešení marketingu firem či projektů (Rohlík, Albert, Promotime, Pivovary Lobkowitz, Zámecké vinařství Bzenec, Tany atd.).
  • STRATEGIC PLANNER, CONSULTANT - spolupráce s grafickými agenturami PERFLEX a SECOND VISION.
  • KOMERČNÍ ŘEDITEL NESTLE ZMRZLINY, pro retailový kanál a produktovou kategorii v České a Slovenské republice.
  • MARKETINGOVÝ ŘEDITEL, Schöller zmrzliny, ČR + SR.

Studium

  • MBA – 8 kurzů, Marketing, Management

  • Train the trainers program - Netherlands institute for marketing, CZ

  • AA degree - MJ College, Kalifornie, USA, Business Administration / Marketing