Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Mgr. Klára Mouchová

Mgr. Klára Mouchová

Praktické aplikace

Absolventka žurnalistiky na FSV UK a Studií nových médií na FF UK. Marketingu na sociálních sítích se věnuje od roku 2012, po téměř dvou letech v kreativní agentuře SYMBIO, kde se podílela na profilech pro velké značky jako je Kofola, Nestlé, Philips ČR či SAZKA, odešla na volnou nohu. V současné době působí jako konzultantka sociálních sítí na volné noze, věnuje se jak trvalé správě profilů, tak i školením a konzultacím.

Publikační činnost

  • Jak na socky [online]. Dostupné z: https://jaknasocky.cz
  • Jak se na Facebooku vyhnout herní mafii. Newsfeed.cz [online]. 20. 8. 2015. Dostupné z: https://newsfeed.cz/jak-se-na-facebooku-vyhnout-herni-mafii/
  • Být či nebýt na Facebooku. Informační bulletin: odborný časopis pro rozvoj a služby cestovního ruchu. Praha: Asociace lanové dopravy, 2015, 26(1), 43-45. ISSN 12101559.