Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Bc. Margareta Vojtková
Masová a mediální komunikace
Vystudovala jsem žurnalistiku se specializací TV a film na FSV UK. Během studia jsem pracovala jako tisková mluvčí, textařka, redaktorka dětského vysílání Českého rozhlasu a zprávařka v soukromém rádiu. Po absolvování VŠ jsem zůstala v Českém rozhlase, a to jako redaktorka, moderátorka a vedoucí Dobrého jitra na stanici Praha. Pro Radiožurnál jsem navrhla a jako první moderovala noční vysílání. Z Českého rozhlasu jsem přešla do zpravodajství České televize, kde jsem byla nejdříve šéfdramaturgyní a editorkou Dobrého rána, poté jsem natáčela reportáže z kultury pro Události; Události, komentáře a Události v kultuře. Současně jsem dramaturgovala a moderovala Kulturní týdeník. Spolupracovala jsem také na několika dokumentech pro ČT. Od roku 2004 působím jako nezávislá konzultantka v oblasti médií a public relations. Nyní se specializuji na public relations v oblasti IT, designu a knižní produkce. Poskytuji mediální konzultace a vyučuji komunikaci s médii.