Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Bc. Margareta Vojtková

Bc. Margareta Vojtková

Masová a mediální komunikace

Vystudovala jsem žurnalistiku se specializací TV a film na FSV UK. Během studia jsem pracovala jako tisková mluvčí, textařka, redaktorka dětského vysílání Českého rozhlasu a zprávařka v soukromém rádiu. Po absolvování VŠ jsem zůstala v Českém rozhlase, a to jako redaktorka, moderátorka a vedoucí Dobrého jitra na stanici Praha. Pro Radiožurnál jsem navrhla a jako první moderovala noční vysílání. Z Českého rozhlasu jsem přešla do zpravodajství České televize, kde jsem byla nejdříve šéfdramaturgyní a editorkou Dobrého rána, poté jsem natáčela reportáže z kultury pro Události; Události, komentáře a Události v kultuře. Současně jsem dramaturgovala a moderovala Kulturní týdeník. Spolupracovala jsem také na několika dokumentech pro ČT. Od roku 2004 působím jako nezávislá konzultantka v oblasti médií a public relations. Nyní se specializuji na public relations v oblasti IT, designu a knižní produkce. Poskytuji mediální konzultace a vyučuji komunikaci s médii.