Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Ing. Bohuslav Bohuněk
Public Relations, Public Relations II
Po absolvování VŠE Praha, fakulta podnikohospodářská, nastoupil jako redaktor časopisu Strategie. V roce 2000 se spolupodílel na založení týdeníku Marketing&Media (vydavatelství Economia), kde působil jako vedoucí rubriky Marketing a posléze zástupce šéfredaktora. V roce 2004 byl v témže vydavatelství pověřen vedením časopisu Trend Marketing. Vedle své redakční práce tehdy spoluorganizoval a moderoval marketingové konference. V roce 2013 stál u zrodu nového týdeníku MarketingSalesMedia (vydavatelství Empresa Media), kde jako odborný redaktor věnující se mj. oblasti public relations působí dosud. Vedle své redakční práce působí jako lektor v oblasti marketingu a PR a to jak v rámci vysokých škol tak komerční sféry.
V roce 2014 založil na sociální síti LinkedIn skupinu „PR-ciny public relations“, která se záhy stala největší nezávislou oborovou platformou, jež na počátku r.2016 měla přes 800 členů. Za tento počin byl v r.2015 nominován a postoupil do finále soutěže PR osobnost roku, kterou každoročně vyhlašuje profesní sdružení APRA. Pravidelně zasedá v odborných porotách marketingových soutěží, mj. v soutěži „PR roku“.
Publikační činnost
- J.Koudelka, B.Bohuněk: Případové studie ze spotřebního marketingu, Oeconomica, 2007, ISBN 8024513064, 9788024513065
- Pravidelná publikační činnost v časopisech Strategie, Marketing&Media, TrendMarketing, MarketingSalesMedia
Pedagogická činnost
- VŠEM: Public Relations
- VŠE Praha: Marketing II (od r.2004)
Konference
- V letech 2004-2012 dvakrát ročně příprava konference Marketing Trend (plná obsahová odpovědnost)
- V letech 2000-2012 pravidelná spoluúčast na obsahové tvorbě největší marketingové konference v ČR Forum Media
- Od roku 2013 spoluúčast na obsahové tvorbě marketingové konference Život na hraně