Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing., Mgr. Anna Tůmová

Ing., Mgr. Anna Tůmová

Praktické aplikace

Absolventka Lomonosovské Moskevské Statní Univerzity (MSU), zkušená marketingová a PR manažerka s osvědčenou historií práce v ropném, energetickém, IT, ICT, IoT a telekomunikačním průmyslu. Má v portfoliu řadu realizovaných projektů strategického rozvoje a podpory Start up projektů, rebrandů větších i malých společností. Má rozsáhle zkušenosti s realizací projektů i v zahraničí. V roce 2017 obdržela ocenění Marketér roku a v roce 2018 oceněni Czech Business Superbrands 2018. V současné chvíli pracuje na publikaci „ Marketing Smart Insights“ , která má být vydána v roce 2019.

Konference

  • Future port Prague 2017/2018
  • Czech IoT Summit 2016/2017/2018
  • PR Summit 2016/2017