Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBA
Obchodní strategie
Pracoval v různých obchodních pozicích v Taiwanu (Asus), ČR (3M) a Británii (Tableau) kde v současné době působí jako Regionalní VP ve společnosti Salesforce. Přednáší v Londýně, Pittsburghu, Kaohsiungu a Praze.
- 2023 – University of Cambridge: MSt
- 2015 – VŠE: PhD
- 2012 – University of St Andrews: MRes
- 2008 – National Sun Yat-sen University: MBA
- 2008 – UHK: Ing
Pedagogická činnost
- College of Management, National Sun Yat-sen University (TW) – Visiting Scholar
- VŠEM (CZ) – Lektor a vedoucí diplomových prací
- VšE (CZ) – Vedoucí magisterských prací
- Katz Business School, University of Pittsburgh (US) – Guest Lecturer
- University of London (UK) – Summer School Lecturer
Publikační činnost
- National Culture Influence on Organizational Trauma - A Conceptual Framework Review. In: Impact of Organizational Trauma on Workplace Behavior and Performance National Culture Influence on Organizational Trauma - A Conceptual Framework Review. In: Impact of Organizational Trauma on Workplace Behavior and Performance. IGI Global. 2017
- Critical review of Sun Tzu’s Art of the War, by Griffith (1963), and its implications to conceptual issues in management.Critical review of Sun Tzu’s Art of the War, by Griffith (1963), and its implications to conceptual issues in management. Burgas Free University Press · Jan 1, 2013
- Will Czech Retain its “Swiss Status”? The Battle Against CorruptionWill Czech Retain its “Swiss Status”? The Battle Against Corruption. Burgas Free University Press · Jan 1, 2013
Granty a členství
- Homerton College, University of Cambridge – Member
- National Sun Yat-sen University – AACSB accreditation team member
Konference
- Born Digital: Is There a New National Culture of Digital Natives?Born Digital: Is There a New National Culture of Digital Natives? XVII International Business & Economy Conference · Mar 1, 2018XVII International Business & Economy Conference · Mar 1, 2018
- Digital Natives’ Fears and Concerns: What Matters MostDigital Natives’ Fears and Concerns: What Matters Most. 13th European Conference on Management, Leadership and Governance · Dec 1, 2017
- The Implication of the Hofstede's 4 Dimensional Cultural Framework on the Marketing in the Czech RepublicThe Implication of the Hofstede's 4 Dimensional Cultural Framework on the Marketing in the Czech Republic. University of Economics, Prague · Dec 6, 2013