Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBA

Ing. Paul Čejka, PhD, MSt, MRes, MBA

Obchodní strategie

Pracoval v různých obchodních pozicích v Taiwanu (Asus), ČR (3M) a Británii (Tableau) kde v současné době působí jako Regionalní VP ve společnosti Salesforce. Přednáší v Londýně, Pittsburghu, Kaohsiungu a Praze.

  • 2023 – University of Cambridge: MSt
  • 2015 – VŠE: PhD
  • 2012 – University of St Andrews: MRes
  • 2008 – National Sun Yat-sen University: MBA
  • 2008 – UHK: Ing

Pedagogická činnost

  • College of Management, National Sun Yat-sen University (TW) – Visiting Scholar
  • VŠEM (CZ) – Lektor a vedoucí diplomových prací
  • VšE (CZ) – Vedoucí magisterských prací
  • Katz Business School, University of Pittsburgh (US) – Guest Lecturer
  • University of London (UK) – Summer School Lecturer

Publikační činnost

  • National Culture Influence on Organizational Trauma - A Conceptual Framework Review. In: Impact of Organizational Trauma on Workplace Behavior and Performance National Culture Influence on Organizational Trauma - A Conceptual Framework Review. In: Impact of Organizational Trauma on Workplace Behavior and Performance. IGI Global. 2017
  • Critical review of Sun Tzu’s Art of the War, by Griffith (1963), and its implications to conceptual issues in management.Critical review of Sun Tzu’s Art of the War, by Griffith (1963), and its implications to conceptual issues in management. Burgas Free University Press · Jan 1, 2013
  • Will Czech Retain its “Swiss Status”? The Battle Against CorruptionWill Czech Retain its “Swiss Status”? The Battle Against Corruption. Burgas Free University Press · Jan 1, 2013

Granty a členství

  • Homerton College, University of Cambridge – Member
  • National Sun Yat-sen University – AACSB accreditation team member

Konference

  • Born Digital: Is There a New National Culture of Digital Natives?Born Digital: Is There a New National Culture of Digital Natives? XVII International Business & Economy Conference · Mar 1, 2018XVII International Business & Economy Conference · Mar 1, 2018
  • Digital Natives’ Fears and Concerns: What Matters MostDigital Natives’ Fears and Concerns: What Matters Most. 13th European Conference on Management, Leadership and Governance · Dec 1, 2017
  • The Implication of the Hofstede's 4 Dimensional Cultural Framework on the Marketing in the Czech RepublicThe Implication of the Hofstede's 4 Dimensional Cultural Framework on the Marketing in the Czech Republic. University of Economics, Prague · Dec 6, 2013