Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Mgr. Ivan Rokošný, Ph.D.
Audiovizuální tvorba, Dějiny filmu a audiovize, Scénáristika a dramaturgie, Tvorba audiovizuálního díla, Praktické aplikace
Lektor působil jako akademický asistent na Slovensku a ve výzkumu se věnoval problematice audiovize, filmu a zejména digitálních her. Pracoval v kultuře, kde se podílel na programové struktuře kulturních center a působil i jako grafik, producent a video editor. Natočil krátký studentský film, který sbíral úspěchy na Slovensku, v Česku i zahraničí. Věnuje se zejména audiovizuálním médiím a umění a pracuje jako filmový novinář na volné noze. Během svého profesního působení absolvoval různé stáže v České republice, Polsku, Maltě, Kanadě či Malajsii.
Publikační činnost
- Potencial of video games to teach and their application in education. 2017. ISBN 978-80-8105-917-9 – Indexovaný vo Web of Science
- Screenshot as an art: an aesthetics of in-game photography. 2018. ISBN 978-80-8105-985-8 – Indexovaný vo Web of Science
- Digital Games as a Cultural Phenomenon: A Brief History and Current State. 2018. ISSN 2585-8599 P
- Médium fotografie v digitálných hrách. 2019. ISBN 978-80-572-0010-9
- How brands use potential in e-sports as a marketing tool. 2019. ISBN 978-80-572-0038-3
- Genres vs. Tags: problems with taxonomy of digital games. 2019. ISBN 978-80-572-0015-4 – Indexovaný vo Web of Science.
- Komparačná analýza vzniku publika dig. hier na Slovensku a v zahraničí. 2020. ISBN 978-80-572-0053-6
- Identita študentského filmového festivalu FREJM. 2020. ISBN 978-80-572-0063-5
Pedagogická činnost
- Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave – Základy audiovizuálnej tvorby I.
- Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave – Základy audiovizuálnej tvorby II.
- Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave – Zvukové praktikum I.
- Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave – Kultové audiovizuálne diela
- Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave – Dejiny filmu (záskok)
Granty a členství
- Projekt FPPV – Študentský filmový festival FREJM (FPPV-46-2019) – rok 2019
Konference
- Marketing Identity: Online Rules (2017)
- Marketing Identity: Digital Mirrors (2018)
- Marketing Identity: Offline is the new Online (2019)
- Megatrend and Media: Digital Universe (2019)
- Quo vadis: massmedia & marketing (2019)
- Megatrends and Media: On The Edge (2020)
- Quo Vadis: massmedia (2020)