Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Helena Cetlová

Ing. Helena Cetlová

Masová a mediální komunikace

Studium

  • 2019 – dosud Vysoká škola ekonomie a managementu VŠEM, Marketing management, doktorandské studium
  • 1994 International Finacial Executive Program Curtis L. Carlson School of Management, USA,
  • 1986–1987 Vysoká škola ekonomická Praha, obor Finance a úvěr, postgraduální studium
  • 1964–1969 Vysoká škola ekonomická Praha, obchodní fakulta, vnitřní obchod

Pracovní činnost

  • 2020- dosud AMBIS, vysoká škola, a.s.
  • 2017–2020 Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut-AMBIS, a.s
  • 1999–2017 Bankovní institut vysoká škola
  • 2003 – dosud OSVČ v oblasti marketingu a marketingové komunikace a online marketingu, vč. lektorské činnosti a zpracování komerčních výzkumů, marketingových a komunikačních analýz, strategií a plánů
  • 2001–2008 BCNet, s.r.o., ředitelka pro obchod a marketing (tvorba a udržování webových stránek a online marketing),
  • 1989–2001 Československá obchodní banka, a.s., ředitelka pro marketing
  • 1972–1988 Ministerstvo financí ČR, odborný referent, tajemnice kolegia ministra
  • 1969–1972 Ústav státní správy, vědecký asistent

Publikační činnost

  • CETLOVÁ, H., E. VELINOV, Y.LEROY. Proceedings of the International Conference “Engineering Innovations and Sustainable Development, Springer Nature Switzerland AG, 2021
  • CETLOVÁ, H., R. MARCINÍK, E. VELINOV. Research into Online Marketing Activities and Tools for Measuring their Efficiency by Enterpreneurs in the Czech Republic. In: Socioekonomické a humanitní studie 1/ 2020 Vol.11
  • CETLOVÁ, H., N. NĚMEČKOVÁ, Kvalitativní analýza informačních nástrojů pro exportéry se zaměřením na magazín Český export a podnikání. Smluvní marketingový výzkum AMBIS vysoká škola, a.s., 2020
  • CETLOVÁ, H., E. VELINOV. Online Marketing activiti es and Marketing Communicatio Tools in Czech small and medium-sizes Enterprices. In: Conference Marketing Identity 2019: Offline is the new Online. Date: 5th – 6th November 2019, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Slovensko
  • CETLOVÁ, H. The Impacts of the Revolution 4.0 to Marketing and Marketing Communication. In: Professional Publishing 2019. Conference Proceedings from the International Scientic.Conference creative strategy/strategy of creativity: Trends in creative marketing communication April 25, 2019, University of Creative Communication, Czech Republic ISBN 978-80-8826-038-7.
  • ORT, P. a kol. – O. Šeflová, H. Cetlová, R. Scheiderová, J Heralová. Cenové mapy České republiky – Cena jako marketingový nástroj. 1. aktualizované vydání 2/019, Praha, Verlag Dashöfer, 2019. ISBN 978-80-8796-339-5.
  • CETLOVÁ, H., VELINOV, E. Online Marketing activities and Marketing Communicatio Tools in Czech small and medium-sizes Enterprices. In: Conference Marketing Identity 2019: Offline is the new Online. Date: 5th – 6th November 2019, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Slovensko
  • CETLOVÁ, H., E. VELINOV, Pilotní výzkum využívání online marketingových aktivit a nástrojů měření jejich efektivnosti podnikatelskými subjekty v ČR v segmentu OSVČ a MSP, smluvní výzkum pro STAMP Středočeskou asociací manažerek a podnikatelek, 2019

Pedagogická činnost

  • 2020- dosud AMBIS vysoká škola, a.s.
  • 2017–2020 Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut-AMBIS, a.s
  • 2015–2019 Škoda auto vysoká škola (ŠAVŠ)
  • 2013–2015 Vysoké škole ekonomie a management (VŠEM)
  • 1999–2017 Bankovní institut vysoká škola
  • 1995-1999 Bankovní institut, a.s
  • Lektorská činnost pro Czech Invest, Altus, Polytechnu, Volonté a další organizace

Granty a členství

  • Středočeská asociace manažerek a podnikatelek (prezidentka)
  • Správní rada České transplantační nadace Karla Pavlíka

Konference

  • Conference Marketing Identity 2019: Offline is the new Online. Date: 5th – 6th November 2019, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Slovensko
  • Conference Proceedings from the International Scientic.Conference creative strategy/strategy of creativity: Trends in creative marketing communication April 25, 2019, University of Creative Communication, Czech Republic