Profesní zaměření Řízení podniku Ing.
Mezinárodní ekonomika a management
Svět businessu vyžaduje zvládnout základy mnoha různých specializací. Manažer strojírenské firmy, softwarové “garáže” nebo ředitel kliniky musejí rozumět lidem, marketingu, obchodu, financím, pracovnímu zákoníku a právnímu rámci okolo jejich vlastní činnosti. Zároveň musí zvládnout leadership, musí mít vizi, být schopen řešení problémů, které se vyskytují nenadále a bez ohlášení.
To vše v podmínkách, kdy technologie mění zavedené postupy a metody rychleji než kdy jindy. A zejména v situaci, kdy není možné přemýšlet v hranicích českého trhu. Pronikněte do práva a ekonomických i kulturních souvislostí v mezinárodním měřítku.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Manažer, Krizový manažer, Specialista v oblasti managementu rizik, Sociolog, Vědecký pracovník, Kouč |
Průmysl 4.0
Svět průmyslu 4.0 stírá hranici mezi fyzickým a virtuálním světem. Pochopit, jak se tyto dimenze prolínají znamená uspět na dynamicky se měnícím trhu, který operuje jak s lidským faktorem, tak s umělou inteligencí. Buďte v businessu o krok napřed před světem, který se přizpůsobuje.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Zaměstnanec v progresivních technologických a inovativních firmách, Finanční analytik, Marketing manager, Specialista v oblasti řízení rizik, Krizový manažer, Manažer |
Ekonomické prostředí
Pochopit principy fungování ekonomiky znamená lépe pochopit historii ekonomického vývoje, vyznat se ve vztazích globalizované světové ekonomiky, ale i lokálního českého trhu a vhodně kombinovat ekonomické znalosti s českou i evropskou právní problematikou. Pro ty, kdo se chtějí pohybovat na pomezí hospodářské politiky a velkého businessu, jsou takové znalosti nepostradatelné.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Zaměstnanec v zahraničním obchodu a diplomatických službách, Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, Úřadu práce ČR, Specialista České správy sociálního zabezpečení |
Logistika
Jak zajistit, aby se zboží dostalo od výrobce přes dodavatele až ke konečnému spotřebiteli? Takový systém musí mít pečlivou organizaci – zboží se musí dostat tam, kam má, a navíc ve správný čas – naučíte se prognózovat, plánovat, organizovat, řídit a kontrolovat dopravní procesy, jejichž význam společně s rostoucí globalizací ekonomiky stále stoupá.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Obchodní zástupce, Koordinátor výroby, Speditér, Manažer dopravy, Logistik, Vedoucí interní logistiky |