Bakalářský studijní obor Komunikace a lidské zdroj (prezenční forma P/kombinovaná forma K) s oborovými specializacemi (Komunikace a společnost, Řízení lidských zdrojů, Psychologie a sociologie, Komunikace v managementu). Kontrola a výstupy studia (zkouška - ZK, zápočet - ZP).
I. - III. ROČNÍK
|
Úvod do studia/Seminář odborných prací /ZP Studijní a prezentační dovednosti /ZP Počítačové dovednosti /ZP |
Bakalářský seminář /ZP Podnikové systémy /ZP Logika a logické myšlení /ZK |
Ekonomické myšlení a společnost /ZK Politologie a mezinárodní vztahy /ZK Manažerská ekonomie /ZK |
Analýza dat v ekonomii /ZK Etika a společenská odpovědnost /ZK Pracovní právo /ZK |
Ekonomika podniku a organizací I /ZK Management /ZK Komunikace a komunikační dovednosti /ZK |
Organizační kultura /ZK Marketing /ZK Rozvoj lidských zdrojů /ZK |
Psychologie /ZK Management lidských zdrojů /ZK Právní prostředí a společnost /ZK |
Inovace a podnikání /ZK Manažerské dovednosti /ZK Management lidských zdrojů II /ZK |
Specializace
Specializační blok obsahuje 5 povinně volitelných studijních předmětů příslušné oborové specializace, kdy student si volí v rámci studia jeden specializační blok.
O specializaci
- Význam komunikace se v životě společnosti 21. století významně zvýšil. S vychýlením ekonomiky do oblasti služeb se zvýšil podíl produkce, která je přímo závislá na komunikaci uvnitř firmy či projektu, nebo navenek, vůči zákazníkům. Komunikace je ale i klíčovou oblastí v našem privátním životě, stejně jako v životě celých národních společností nebo mezinárodních společenství. Je výzvou zvládnout komunikaci od interpersonální po společenskou úroveň.
Studijní předměty
- Masová a mediální komunikace, Public Relations, Reklama a marketingová komunikace, Marketing lidských zdrojů, Sociologie
|
O specializaci
- Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit.
Studijní předměty
- Sociologie řízení, Sociologie, Leadership, Vyjednávání a řešení konfliktů, Marketing lidských zdrojů
|
O specializaci
- Poznání o tom, jak jednají lidé na základě jejich individuálních charakteristik nebo na základě sociální situace, má nekonečné množství využití v osobním, pracovním nebo společenském životě. Základy v psychologii či sociologii vytvářejí výborný odrazový můstek pro práci v marketingu i managementu, stejně jako pro práci s lidmi, například při hledání nových posil. Stejnou měrou umožňují sebepoznání, což je v oblasti rozvoje ten nejcennější možný cíl.
Studijní předměty
- Sociologie řízení, Psychologie v personální práci, Sociologie, Vyjednávání a řešení konfliktů, Motivace pracovního jednání
|
O specializaci
- Být lídrem, který se umí rozhodnout, je jedna poloha vedení. Ne každý lídr umí své rozhodnutí sdělit svému týmu takovým způsobem, aby ho ostatní akceptovali a vzali za své. Umět komunikovat z pozice manažera znamená nejen ukázat, že jste dostatečně schopní se zorientovat a vybrat nejlepší variantu, ale také o tom přesvědčit ostatní. K tomu potřebujete mnohem víc než jen napsat podřízeným v neděli večer dlouhý email s požadavky. Pojďte se naučit jednat s lidmi, na nichž závisí úspěch projektu.
Studijní předměty
- Vyjednávání a řešení konfliktů, Marketing lidských zdrojů, Sociologie řízení, Interkulturní komunikace, Leadership
|
Volitelné studijní předměty
Vybrané specializační bloky obsahují jednotlivě volitelné studijní předměty, které je možné absolvovat dle studijních preferencí studenta.