Struktura studia MAR/PMAR 2018
Bakalářský studijní obor Marketing (prezenční forma P/kombinovaná forma K) s oborovými specializacemi (Komunikace a média, Marketingové a reklamní strategie, Sociální média, Personální marketing). Kontrola a výstupy studia (zkouška - ZK, zápočet - ZP).
I. - III. ROČNÍK | |
---|---|
Úvod do studia/Seminář odborných prací /ZP Studijní a prezentační dovednosti /ZP Počítačové dovednosti /ZP |
Bakalářský seminář /ZP Podnikové systémy /ZP Analýza dat v ekonomii /ZK |
Ekonomické myšlení a společnost /ZK Politologie a mezinárodní vztahy /ZK Manažerská ekonomie /ZK |
Dějiny moderního podnikání /ZK Etika a společenská odpovědnost /ZK Marketing /ZK |
Ekonomika podniku a organizací I /ZK Management /ZK Komunikace a komunikační dovednosti /ZK |
Organizační kultura /ZK Spotřební chování /ZK Management II /ZK |
Psychologie /ZK Management lidských zdrojů /ZK Právní prostředí a společnost /ZK |
Inovace a podnikání /ZK Sociologie řízení /ZK Marketingový výzkum /ZK |
Specializace
Specializační blok obsahuje 5 povinně volitelných studijních předmětů příslušné oborové specializace, kdy student si volí v rámci studia jeden specializační blok.
Volitelné studijní předměty
Vybrané specializační bloky obsahují jednotlivě volitelné studijní předměty, které je možné absolvovat dle studijních preferencí studenta.