Struktura studia MF/PMF 2018
Magisterský studijní obor Management firem (prezenční forma P/kombinovaná forma K) s oborovými specializacemi (Finance, Lidské zdroje, Marketing a reklama, Management obchodu a logistika, Mezinárodní management). Kontrola a výstupy studia (zkouška - ZK, zápočet - ZP).
I. - II. ROČNÍK | |
---|---|
Úvod do studia/Seminář odborných prací /ZP Prezentační a komunikační dovednosti /ZP Diplomový seminář /ZP |
Manažerská ekonomika /ZK Marketing /ZK Řízení lidských zdrojů /ZK |
Manažerská ekonomie /ZK Ekonomické a sociální inovace /ZK Strategický management /ZK |
Systémy řízení /ZK Projektový management /ZK Finanční řízení /ZK |
Specializace
Specializační blok obsahuje 4 povinně volitelné studijní předměty příslušné oborové specializace, kdy student si volí v rámci studia jeden specializační blok.
Volitelné studijní předměty
Možnost absolvování volitelných specializací/studijních předmětů dle individuálních studijních preferencí studenta.