Zaměření Komunikace a média Bc./BBA
Komunikační dovednosti a rétorika
Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Relationship Manager, Teamleader, Vyjednavač, Tiskový mluvčí |
Komunikace a společnost
Význam komunikace se v životě společnosti 21. století významně zvýšil. S vychýlením ekonomiky do oblasti služeb se zvýšil podíl produkce, která je přímo závislá na komunikaci uvnitř firmy či projektu, nebo navenek, vůči zákazníkům. Komunikace je ale i klíčovou oblastí v našem privátním životě, stejně jako v životě celých národních společností nebo mezinárodních společenství. Je výzvou zvládnout komunikaci od interpersonální po společenskou úroveň.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Mediátor, Vyjednavač, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Podnikový sociolog, Tiskový mluvčí |
Komunikace v managementu
Být lídrem, který se umí rozhodnout, je jedna poloha vedení. Ne každý lídr umí své rozhodnutí sdělit svému týmu takovým způsobem, aby ho ostatní akceptovali a vzali za své. Umět komunikovat z pozice manažera znamená nejen ukázat, že jste dostatečně schopní se zorientovat a vybrat nejlepší variantu, ale také o tom přesvědčit ostatní. K tomu potřebujete mnohem víc než jen napsat podřízeným v neděli večer dlouhý email s požadavky. Pojďte se naučit jednat s lidmi, na nichž závisí úspěch projektu.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Krizový manažer, Specialista v oblasti managementu rizik, Mediátor, Vyjednavač, Tiskový mluvčí, PR manager |