VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc.

Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc.

Profesní zaměření absolventa

  • Obsah profesního zaměření navržené odborníky z firem Google, Deloitte, Nestlé, MarketUp, J[&]M Marketing, Siemens ...
  • Participace na výuce nebo vedení projektů/prací osobnostmi z oblasti Marketingu a reklamy.
  • Realizace reklamních kampaní studenty v průběhu studia
  • Profesní uplatnění studentů již v průběhu I. ročníku (až 98 % studentů VŠEM).
  • Získání znalostí pro odbornou orientaci v oblastech lidských zdrojů, psychologie, práva, financí, ekonomie...
  • Možnost změny zaměření i v průběhu prvního roku studia, pokud změníte své preference.
  • Prezenční 2-3x / týden
  • Kombinovaná I 5-7dní / trimestr
  • Kombinovaná II 1x / trimestr
  • Distanční I 5-7dní / trimestr (on-line)
  • Zkouškové dny (Po – Ne)
  • Zkouškové měsíce (září – srpen)
  • Aktiv od 0 Kč/rok
  • Klasik 30.000 Kč/rok
  • Standard 40.000 Kč/rok
  • Premium od 50.000 Kč/rok
  • Exclusive od 70.000 Kč/rok
  • Open 20.000 Kč/trimestr