Lidé z praxe

Odborníci z praxe jsou významně zastoupeni na všech katedrách. Studenti se nimi setkávají nejen v rámci výuky, ale též při prezentacích písemných prací či zpracování závěrečných prací. Sdílení osobních zkušeností z praxe je nenahraditelnou součástí studia na VŠEM.

Jaké odborníky z praxe mohou studenti na VŠEM poznat?

< zpět

Břetislav Stromko

Břetislav Stromko

Působí jako vedoucí Business Intelligence v Dáme jídlo.

Absolvent Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti získaval v Komerční bance a následně zejména v komunikační agentuře OgilvyOne, kde vedl analytický tým a marketingové projekty především z oblasti telekomunikací, dále pak v Socialbakers - jednom z nejúspěšnějších českých startupů. Tam řídil globální marketingové kampaně a oddělení marketing operations.

Aktuálně působí jako vedoucí Business Intelligence v Dáme jídlo. Zároveň podniká a s malým týmem založil značku designového sportovního oblečení SYN v pohybu. Všechny tyto zkušenosti se snaží předávat dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu.

Publikační činnost

Krejčí, A., Stromko, B., Smolová, H., Boháček, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha, VŠEM, 2016. 222 s. ISBN 978-80-87839-66-9.
Čichovský L., Friml K., Marek A., Krejčí A., Stromko B. (2011): Masová, mediální a marketingová komunikace; VŠEM, ISBN : 978-80- 86730- 69-1.

Pedagogická činnost

Vysoká škola ekonomie a managementu:

  • Marketingová komunikace
  • Marketingový výzkum
  • Reklamní strategie a plánování
  • Reklama a marketingová komunikace
  • Data-driven marketing
  • Praktické aplikace

Konference

  • Internet Advertising Conference, Praha, 2013
  • CRM Campaign Management, Praha, 2013