Marketing na instagramu
Diskuse a týmová práce při řešení kreativních zadání.
Primárním cílem předmětu je naučit studenty strategickému myšlení při vytváření firemního Instagramu. Dalším záměrem je obeznámit je s významem a současnými možnostmi využití Instagramu jako online marketingového nástroje pro firemní účely. Studenti se naučí vytvořit, zrealizovat a změřit úspěšnost vlastní strategie pro firemní Instagramový účet. Zároveň by studenti měli být schopni vyhodnotit dopad influencer marketingu na Instagramu, znát praktické zručnosti pro navázání úspěšné spolupráce s influencery a spravovat instagramový účet. Po absolvování předmětu budou mít zručnosti pro uplatnění na pozici juniorního social media specliatisty v marketingovém týmu, nebo v agentuře. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.
- Sociální sítě a specifika Instagramu: proč používat Instagram pro marketingové účely, rozdíly mezi Facebook a Instagram marketingem, typy komunikace na Instagramu.
- Jak vytvořit úspěšnou strategii pro Instagram: stanovení cílů a jejich metrik, cílová skupina, tvorba firemního profilu, tvorba tónu komunikace, obsahová strategie.
- Jak vytvářet obsah: tvorba publikačního plánu, tvorba feed postů, stories, nejnovější aplikace, algoritmy, metriky.
- Influencer marketing na Instagramu: stanovení cílů, jak hledat vhodné influencery, jak nastavit pravidla spolupráce, vyhodnocování.
- Jak se stát influencerem a self marketing: host Jakub Pavlovský se svým úspěšným knižním projektem nejen na Instagramu @bookscalling.
- Správa Instagramového účtu: jak komunikovat s uživateli, nejaktuálnější změny a nástrahy Instagramu.
Praktická aplikace není určena pro studenty, kteří si vybrali zaměření obsahující tento studijní předmět.
V rámci této praktické aplikace není možné navíc vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP).