Marketing na instagramu

Diskuse a týmová práce při řešení kreativních zadání.

Primárním cílem předmětu je naučit studenty strategickému myšlení při vytváření firemního Instagramu. Dalším záměrem je obeznámit je s významem a současnými možnostmi využití Instagramu jako online marketingového nástroje pro firemní účely. Studenti se naučí vytvořit, zrealizovat a změřit úspěšnost vlastní strategie pro firemní Instagramový účet. Zároveň by studenti měli být schopni vyhodnotit dopad influencer marketingu na Instagramu, znát praktické zručnosti pro navázání úspěšné spolupráce s influencery a spravovat instagramový účet. Po absolvování předmětu budou mít zručnosti pro uplatnění na pozici juniorního social media specliatisty v marketingovém týmu, nebo v agentuře. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.

  • Sociální sítě a specifika Instagramu: proč používat Instagram pro marketingové účely, rozdíly mezi Facebook a Instagram marketingem, typy komunikace na Instagramu.
  • Jak vytvořit úspěšnou strategii pro Instagram: stanovení cílů a jejich metrik, cílová skupina, tvorba firemního profilu, tvorba tónu komunikace, obsahová strategie.
  • Jak vytvářet obsah: tvorba publikačního plánu, tvorba feed postů, stories, nejnovější aplikace, algoritmy, metriky.
  • Influencer marketing na Instagramu: stanovení cílů, jak hledat vhodné influencery, jak nastavit pravidla spolupráce, vyhodnocování.
  • Jak se stát influencerem a self marketing: host Jakub Pavlovský se svým úspěšným knižním projektem nejen na Instagramu @bookscalling.
  • Správa Instagramového účtu: jak komunikovat s uživateli, nejaktuálnější změny a nástrahy Instagramu.

Praktická aplikace není určena pro studenty, kteří si vybrali zaměření obsahující tento studijní předmět.
V rámci této praktické aplikace není možné navíc vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP).

Marketing na instagramu

  • Počet kreditů: 4
  • Hodinová dotace: 13,5 hod. - prezenční
  • Výstup: Zápočet
  • Počet studentů: 30
  • Realizováno v AR: I. trimestr, II. trimestr

David Matoušek

  • Zaměřuje se na digitální a omnichannel marketing
  • Působil mjn. ve firmách Google, Criteo, LMC (jobs.cz) a tři roky jako Marketingový ředitel společnosti Slevomat.cz
  • MORAVCOVÁ, L. Základy digitálního marketingu. Praha: VŠEM, 2017.
  • BORGATTI, S. P., EVERETT, M. G., JOHNSON, J. Analyzing social networks. Thousand Oaks, Calif : Sage, 2013.
  • FRIML, K. Masová a mediální komunikace. Praha: VŠEM, 2016.

NÁZORY STUDENTŮ VŠEM

PA proběhlo v pořádku. Mohu doporučit.

Učitel hezky propojoval teorii s praxí.

Děkuji za užitečný předmět. Jedna z nejlepších PA.