Praktické řízení firmy
Osvojte si interaktivní formou základy řízení úspěšných firem.
Cílem semináře je poskytnout studentům prakticky využitelné nástroje pro strategické řízení firmy. Seminář je založen na řešení a prezentování případových studií a na praktických zadáních pro samostatnou práci. Je interaktivní a diskusní. Připomenutí teoretických základů, na kterých je seminář vystavěn, je součástí výkladu. Získání zápočtu je vázáno na závěrečnou týmovou prezentaci projektu.
- Systémová teorie firmy: model učící se organizace, zájmové skupiny, strategie, procesy, zdroje a organizace firmy
- Jednostránková strategie firmy: strategická mapa, value drivers, Balanced Scorecard, SWOT analýza firmy
- Business Process Reengineering: diagramy procesů a jejich optimalizace
- Analýza konkurenčního prostředí: Ansoffova matice, matice BCG, GE a McKinsey, PEST analýza
Praktická aplikace není určena pro studenty, kteří si vybrali zaměření obsahující tento studijní předmět.
V rámci této praktické aplikace není možné navíc vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP).