Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Mgr. Radka Mikulíková

Mgr. Radka Mikulíková

TikTok workshop, Sociální sítě a influencer marketing

Absolventka Univerzity Karlovy, kde na Fakultě sociálních věd vystudovala magisterský obor Mediální studia. O média se zajímala už od střední školy a v podstatě celé studium na VŠ navštěvovala stáže v mediálním prostředí, aby si vyzkoušela, které odvětví jí bude vyhovovat nejvíce. Online marketing ji byl nejbližší, proto hned po vysoké škole začala pracovat v pražské agentuře Besocial. Z online prostředí utekla k sociálním sítím (kde už zůstala) a přijala nabídku do kreativního oddělení Fuse, které patří pod Omnicom Media Group. Měla tedy zkušenosti jak z menší agentury, tak z velkého korporátu, kde měla na starosti zejména velké klienty jako je Komerční banka, Marks&Spencer, Panzani nebo Dr. Oetker. Velký zlom nastal, když se rozhodla založit svůj vlastní projekt Socky na míru a vydat se na freelance dráhu. Velikou výhodou je, že pracuje s opravdu širokým spektrem klientů od malých, neznámých značek po velké brandy. Obrovskou zkušeností také bylo vybudování sociálních sítí pro reality show Like House, kdy za tři měsíce dokázala na Instagramu získat organicky 135 000 sledujících a na TikToku 150 000 sledujících. Po první řadě se rozhodla dále v reality show nepokračovat, ale stále se aktivně věnuje influencer marketingu.

Momentálně externě spolupracuje s Primou jako Social Media Sales Consultant a jako freelancer se zabývá tvorbou strategií na sociální sítě pro brandy (např. Kaktus nebo Dermacol). Věnuje se také TikTok workshopům, které pořádá pro firmy, ale tuto službu bude rozšiřovat i mezi agentury a jednotlivce.

V online marketingu se pohybuje od 2016, posledních pár let se věnuje výhradně sociálním sítím, nejprve v agenturách, nyní jako freelancer ve svém projektu Socky na míru
Funguje jako Idea Maker, vymýšlí strategie pro klienty na sociální sítě, věnuje se influencer marketingu, má za sebou zkušenost se začátky reality show Like House a nyní externě spolupracuje s FTV Prima, ať už na tvorbě sociálních pro pořady, tak na kreativních řešeních pro klienty