Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Vítězslav Klement, MBA

Ing. Vítězslav Klement, MBA

Tvorba webu

Absolvent Vysoké školy ekonomie a managementu byl posledních deset let spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.

Má za sebou pracovní stáže v Dubaji a Madridu, byl členem pracovní skupiny "Maloobchod se zaměřením na e-commerce a internetový marketing" při Hospodářské komoře, nyní je v rámci Hospodářské komory součástí odborné Sekce kulturního a kreativního průmyslu. Vítězslav vede řadu školení, kurzů a workshopů na téma marketingu, věnuje se také tématům umělé inteligence a metaverse.

Publikační činnost

  • Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
  • Průvodce světem metaverse (978-80-7568-566-7)