Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Ing. Vítězslav Klement, MBA
Tvorba webu
Absolvent Vysoké školy ekonomie a managementu byl posledních deset let spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.
Má za sebou pracovní stáže v Dubaji a Madridu, byl členem pracovní skupiny "Maloobchod se zaměřením na e-commerce a internetový marketing" při Hospodářské komoře, nyní je v rámci Hospodářské komory součástí odborné Sekce kulturního a kreativního průmyslu. Vítězslav vede řadu školení, kurzů a workshopů na téma marketingu, věnuje se také tématům umělé inteligence a metaverse.
Publikační činnost
- Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
- Průvodce světem metaverse (978-80-7568-566-7)