Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Jan Brejcha

Jan Brejcha

Praktické aplikace

Marketingový Stratég a Inovační Lídr s Globálními Zkušenostmi

Jako CMO ve společnosti VAFO a s bohatými zkušenostmi z pozic v Coca-Cola, Mondelēz International, Lidl a dalších, je Jan Brejcha uznávaný expert v oblasti marketingu, budování značek a inovacích. Svojí prací na seniorních mezinárodních pozicích v Londýně, Zurichu či Dubai přispěl k růst mnoha značek a jejich finančních výsledků ve vysoce konkurenčním mezinárodním prostředí. Jan kombinuje hluboké porozumění spotřebitelskému i nákupnímu chování, silné strategické kompetence a jeho přístup staví na evidence-based principech, tedy marketingu založeném na důkazech, což - v současném prostředí stále přetrvávajících marketingových mýtů - přináší značkám skutečný měřitelný růst a zvyšuje jejich tržní podíl.