Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |
Jan Brejcha
Praktické aplikace
Marketingový Stratég a Inovační Lídr s Globálními Zkušenostmi
Jako CMO ve společnosti VAFO a s bohatými zkušenostmi z pozic v Coca-Cola, Mondelēz International, Lidl a dalších, je Jan Brejcha uznávaný expert v oblasti marketingu, budování značek a inovacích. Svojí prací na seniorních mezinárodních pozicích v Londýně, Zurichu či Dubai přispěl k růst mnoha značek a jejich finančních výsledků ve vysoce konkurenčním mezinárodním prostředí. Jan kombinuje hluboké porozumění spotřebitelskému i nákupnímu chování, silné strategické kompetence a jeho přístup staví na evidence-based principech, tedy marketingu založeném na důkazech, což - v současném prostředí stále přetrvávajících marketingových mýtů - přináší značkám skutečný měřitelný růst a zvyšuje jejich tržní podíl.