Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

hodnocení písemných výstupů

2013 Ing.–TUL Ekonomická fakulta
2017 Ph.D. – TUL Ekonomická fakulta
Od 2017 Odborný asistent na katedře marketingu a obchodu EF TUL

Publikační činnost

  • BUREŠOVÁ, J. Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2019 ISBN: 978-80-210-9123-8.
  • BUREŠOVÁ, J. Analýza internetových komunikačních nástrojů ubytovacích kapacit v České republice Acta Academica Karviniensia 1. vyd. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018 S. 50-61. ISSN: 1212-415X.
  • BUREŠOVÁ, J. Customers of Common Fashion Brands in the Czech Republic: Innovators and Opinion Leaders Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2018, roč. 25, č. 42. S. 165-176. ISSN: 1211-555X.
  • BUREŠOVÁ, J. Exploring Customer Loyalty to Fashion Brands on Facebook Fan Pages E M Ekonomie a Management 1. vyd. Liberec: Technical University of Liberec, 2018, roč. 21, č. 1. S. 206-223. ISSN: 1212-3609.
  • BUREŠOVÁ, J. Attributes that define the category of consumer fashion brand from customer`s point of view Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017, roč. 7, č. 1. S. 125-132. ISSN: 1804-7890.
  • BUREŠOVÁ, J. a VAVREK, R. Využití metody vícekriteriálního rozhodování v rozhodovacím procesu zákazníka Trendy v podnikání 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017 S. 68-75. ISSN: 1805-0603.
  • BUREŠOVÁ, J. Determining the Categories of Fashion by Price and Quality from a Consumer Point of View Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016, roč. 6, č. 2. S. 70-77. ISSN: 1804-7890.
  • BUREŠOVÁ, J. Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice Acta Academica Karviniensia 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2016 S. 83-94. ISSN: 1212-415X.
  • BUREŠOVÁ, J., SIMOVÁ, J. a VÁVROVÁ, J. Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback Ekonomika a management 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2016. ISSN: 1802-8934.

Pedagogická činnost

  • Ekonomická fakulta TUL – Online marketing a sociální sítě (garant, přednášející)
  • Ekonomická fakulta TUL – Marketing značky (garant, přednášející)
  • Ekonomická fakulta TUL – Marketingový výzkum a analýza dat (přednášející, cvičící)
  • Ekonomická fakulta TUL – Marketingový výzkum pro textilní marketing (přednášející, cvičící)
  • Ekonomická fakulta TUL – Podnikatelský projekt, pro studenty Textilní fakulty (přednášející, cvičící)
  • Fakulta přírodně-humanitní a pedagogická TUL – Marketing v neziskových organizacích (garant, přednášející, cvičící)
  • Fakulta přírodně-humanitní a pedagogická TUL – Management a marketing (přednášející, cvičící)

Granty a členství

  • TAČR – TL03000236: Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace, rok 2020–2023 (řešitel projektu)
  • Visegrag fund: Služby v cestovním ruchu v česko-polském pohraničí, 2021–2023 (člen týmu)
  • Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002329: Rozvoj lidských zdrojů TUL pro zvyšování relevance, kvality a přístupu ke vzdělání v podmínkách Průmyslu 4.0 – pozice (Poradce pro studenty na EF TUL)
  • 2017–2019 – Excelentní výzkumný projekt: Inovativní marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku (člen týmu)
  • 2014–2016 – Fakultní výzkumný záměr: Strategické řízení výkonnosti podniku: Konkurenceschopnost podniku a hodnotu zákazníka (člen týmu)
  • 2016 – projekt SGS: Sociální síť Facebook a její vliv na loajalitu zákazníků značkového oblečení (řešitel projektu)
  • 2015 – projekt SGS: Faktory ovlivňující postoje zákazníků a hodnotu vnímanou zákazníky ve vztahu k luxusním módním značkám na českém trhu (řešitel projektu)
  • 2014 – projekt SGS: Model internetové komunikace se zákazníkem v odvětví hotelnických služeb (člen týmu)

Konference

  • NOVOTOVÁ, J. a CINKÁNOVÁ, L. The economic benefit of fans of luxury fashion brand pages on Facebook. Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference 1. vyd. Madrid, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA), 2017. ISBN: 978-0-9860419-9-0. – podíl 90 %
  • NOVOTOVÁ, J. Why people use Facebook: Analysis of factors influencing users in the Czech Republic. Proceedings of the 28th International Business Information Management Association Conference – Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth. Seville, Spain: International Business Information Management Association (IBIMA), 2016, s. 470–481. ISBN 978-0-9860419-8-3.
  • NOVOTOVÁ, J. a Ľ. CINKÁNOVÁ. Analýza atributů luxusních módních značek v České republice, rozdíl mezi luxusní a prémiovou značkou. Sborník příspěvků z mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, s. 324–333. ISBN 978-80-87952-12-2. - podíl 90 %
  • NOVOTOVÁ, J. Facebook as a Tool of Technological and Non-Technological Marketing Innovation and Their practical Application on the Czech Market of Branded Goods. Sborník konference: Interdisciplinární mezinárodní věděcká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2015. 5. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2015, s. neuvedeno. ISBN 978-80-87952-10-8.
  • SEMERÁDOVÁ, T., J. NĚMEČKOVÁ a J. NOVOTOVÁ. The use of online tools during the communication process with customer in the lodging industry: The case of Czech facilities in the North Bohemian region. Proceedings of the LCBR European Marketing Conference 2014. München: Lupcon Center for Business Research, 2014, s. 22–30. ISSN 2190-7935. - podíl 33 %
  • NOVOTOVÁ, J., J. NĚMEČKOVÁ a T. SEMERÁDOVÁ. Úroveň implementace a efektivnosti využívání internetových komunikačních nástrojů v oblasti marketingu ubytovacími zařízeními v severočeském kraji. Sborník příspěvků 14. mezinárodní konference IMEA 2014. Liberec: Technická univerzita v Liberci – 2014, 2014, s. 62–69. ISBN 978-80-7494-106-1. – podíl 33 %