Čas čtení: 3 min.Kamila Veselá

Ing. Kamila Veselá, PhD, MBA absolvovala inženýrské studium na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2006 se zaměřením na finance, v roce 2015 dokončila doktorské studium na ČZU v Praze v oboru Podniková a odvětvová ekonomika a v roce 2017 završila studium MBA na LIGS University. Od roku 2008 vyučuje ekonomické předměty na českých univerzitách (VŠB-TUO, ČZU, ČVUT) a zároveň se prakticky věnuje finančnímu řízení, zejména v neziskovém sektoru se zaměřením na dotační a finanční management.

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • pedagog, VŠB-TUO
  • pedagog, ČVUT
  • pedagog, ČZU v Praze
  • pedagog, VŠEM

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Ekonomické prostředí
  • Finanční analýza
  • Finanční management
  • Finanční řízení

ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP|DP

  • Chtěla bych poděkovat za skvělý přístup a rychlost jednání.

Alena, Psychologie a sociologie řízení

  • Paní Veselá je velmi milá, nápomocná, rychle komunikuje a jsem opravdu ráda, že jsem si jí mohla jako vedoucí vybrat. Děkuji a doporučuji! :)

Jana, Investiční rozhodování

VĚDECKÁ A VÝZKUMNÁ PRÁCE

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • Veselá, K., Severová, L., & Svoboda, R. (2022). The Impact of Temperature and Precipitation Change on the Production of Grapes in the Czech Republic. Sustainability, 14(6), 3202.
  • Vesela, K., Severova, L., & Krizek, D. (2021). Nutritional Values of Foods on a Population of the Czech Republic. Sustainability, 13(14), 7529.
  • VESELÁ, K., SEVEROVÁ, L.: Struktura poptávky po cukru v České republice se zaměřením na volbu druhu cukru. Listy cukrovarnické a řepařské, 2021, sv. 137, No. 3, s. 116-120.
  • VESELÁ, K.: Vliv vstupu České republiky do Evropské unie na dovoz cukru. Listy cukrovarnické a řepařské, 2020, sv. 136, No. 12, s. 422-425.
  • VESELÁ, K.: Poptávka po cukru obyvatel s minimálně středoškolským vzděláním v České republice. Listy cukrovarnické a řepařské, 2020, sv. 136, No. 11/12, s. 387-389.
  • VESELÁ, K., KŘÍŽEK, D., SEVEROVÁ, L.: Závislost spotřeby cukru v České republice na jeho ceně: Analýza závislosti spotřeby cukru v České republice na nominální a reálné ceně cukru a predikce vývoje spotřeby cukru a ceny cukru. Listy cukrovarnické a řepařské, 2020, sv. 136, No. 9/10, s. 340-343.
  • VESELÁ, K. Asymetrie informací, riziko a rozhodování v procesu investování do fondů kvalifikovaných investorů. Ekonomika a management, 2015, roč. 2015, č. 3, s. 1–16. ISSN: 1802-8934
  • VESELÁ, K. Informační povinnost fondů kvalifikovaných investorů v kontextu asymetrie informací. Socioekonomické a humanitní studie, 2015, č. 2. ISSN: 1804-6797 (Elektronická verze: ISSN 1804-6800)
  • SLUKOVÁ, K. Vzdělávání nadaných studentů na středních školách. Andragogika, 2012, roč. 2012, č. 3, s. 20 – 21. ISSN: 1211-6378.
  • SLUKOVÁ, K. – NAVRÁTILOVÁ, M. Investment in Human Capital – The Comparison of Czech Republic and Germany. Human resources management and ergonomics, 2012, roč. 2012, č. 1, s. 64 – 78. ISSN: 1337-0871.
  • SLUKOVÁ, K. Vzdělávání nadaných studentů na středních školách. PEM Právo, Ekonomie, Management, 2012, roč. 2012, č. 1, s. 67-70. ISSN: 1804-3550
  • SLUKOVÁ, K. Science, Research, Education - Key Elements of the Economic Development. Journal on Legal and Economic Issues of Central Europe, 2010, roč. 2010, č. X, s. 76-79. ISSN: 2043-085X.
  • VESELÁ, K., NAVRÁTILOVÁ, M., BERANOVÁ, M.: Evaluation of consumer behaviour on the Food supplements market, Marketing Identity, 2018, No 1/11, p. 559-569.
  • NAVRÁTILOVÁ, M., BERANOVÁ, M., VESELÁ, K.: Consumer Preferences of Generation Y in Relation to the Fair Trade Concept in the Czech Republic, Marketing Identity, 2018, No. 1/10, p. 451-460.
  • NAVRÁTILOVÁ, M., BROŽ, D., SEVEROVÁ, L., VESELÁ, K., BERANOVÁ, M.: Evaluation of the Fair Trade concept in the consciousness of generation Y in selected regions of the Czech Republic, Agrarian Perspectives XXVII. Food Safety, 2018, Prague, pp. 196-202.
  • SLUKOVÁ, K. KVANTIFIKACE RIZIKOVÝCH FAKTORŮ V INVESTIČNÍM ROZHODOVÁNÍ. In Humanizácia vzdelávania na technických univerzitách 2011, Bratislava. Slovenská technická univerzita v Bratislave. s. 114 – 119. ISBN 978-80-227-3530-8.
  • sluková, k. Finanční krize - výzvy – hrozby. In Šance vzdělávacích institucí v období ekonomické recese. 2010. Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR. s. 27 – 34. ISBN 978-80-904531-0-4.
  • sluková, k. Důvěra v mikroekonomii. In Důvěra v ekonomii 2010. ČVUT v Praze, Fakulta stavební. s. 45 – 46. ISBN 978-80-01-04608-1.
  • SLUKOVÁ, K. KRIZE A ROLE INFORMACÍ. In MendelNet PEF 2009, Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. s. 27 – 30. ISBN 978-80-7375-351-1.
  • SLUKOVÁ, K. CRISIS AND ROLE OF INFORMATION. In Globální ekonomická krize 2009. Sankt-Petěrburg: Sankt-Petěrburgskij gosudarstvěnnyj inženerno-ekonomičeskij universitět. s. 377 – 383. ISBN 978-5-89751-037-5.

GRANTY A ČLENSTVÍ

  • členka České společnosti ekonomické a České společnosti pedagogické
  • Granty:
    • Analýza dopadů zavedených opatření monetární politiky České národní banky na hypoteční trh v České republice
    • Dopady klimatických změn na ekonomickou výkonnost českého vinařství a vinohradnictví
    • Nedokonalá konkurence a její projevy na trzích zemědělské a potravinářské produkce, dopravy a služeb

KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY - FINANČNÍ ANALÝZA

Hodnocení studentů AR 2024/25

Jakub výborně vedený a praktický předmět.
Leona Spíše než hodnotit, bych ráda paní Ing. Kamile Veselé, Ph.D., MBA, LL.M. poděkovala, předmět byl podat srozumitelnou formou a obohacen mnoha příklady z praxe. Za mě skvělé, děkuji Vám.
Denisa Skvělé přednášky, vše vysvětleno, zapojení studentů do výuky.
Natálie Hodiny s paní Veselou jsou vždy super.
Alena Profesorka, která skutečně ví, co dělá. Nejen, že předává své zkušenosti, ale látku vždy uvede na praktickém příkladu. Uvede do děje, u toho případně ujasní látku z minulosti. Prednasky skutečně člověku něco daji, není to jen jako číst si z prezentace.
Karolína Přednášky paní profesorky doopravdy zbožňuji. Vše je krásně vysvětleno, hodně výpočtů, které přiblíží danou problematiku.
Dominik S výukou jsem spokojen. Vše bylo vždy jasně a řádně (i několikrát) vysvětleno a procvičeno.