Čas čtení: 3 min.Marcela Palíšková
|
PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D. absolvovala FF UK a doktorské studium na FPH VŠE v Praze. Zaměřuje se na management lidských zdrojů a problematiku pracovních trhů EU. Na VŠEM působí jako akademický pracovník od roku 2019.
STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM
|
|
||
PROFESNÍ ZKUŠENOSTI
|
ČLENSTVÍ
|
||
ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP | DP
Eva, Leadership
Veronika, Psychologie a sociologie řízení
Kateřina, Lidské zdroje
Nathalie, Manažerská psychologie
Kateřina, Management procesů
Kristýna, Profesní a osobnostní rozvoj
Denisa, Strategie řízení lidských zdrojů |
|||
KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY - MANAGEMENT LIDSKÝCH ZDROJŮ II |
|||
Hodnocení studentů AR 2024/25
| Lucie | Paní Palíšková byla velmi příjemná, vedla otevřené diskuze, obsah byl srozumitelný a věcný. Nemám k tomu kritiku, vzhledem k obsáhlosti tématu lidských zdrojů jsme získali všechny důležité informace pro získání základních znalostí tohoto tématu. |
|---|---|
| Marie | Pedagožka udržuje po celou dobu kontakt s posluchači. Přednášku prokládá příklady z praxe. |
| Petra | Skvělé, těším se na další přednášky s PhDr.Palíškovou Doufám, že budou :) |
| Jana | Paní profesorka úžasná, obrovský přehled, zajímavý poutavý výklad. |
| Anežka | Přednášející je skvělá. |
| Andriana | skvělá lektorka |
| Tereza | Velmi příjemné hodiny, paní je naprosto skvělá. Hodiny byly plné informací a spousty příkladů z praxe. |
| Jiří | Pod vedením paní doktorky Palíškové jsem se kariérně posunul zejména díky přínosu předmětů, které vyučuje. Velice dobře propojuje teoretické a praktické oblasti, otevírá diskuze a podporuje tvůrčí schopnosti studentů. Zároveň přidává své letité zkušenosti, které jsou neocenitelné. |
| Linda | Výuka byla užitečná a paní doktorka měla poutavý přednes. |
| Jiří | Naprosto úžasná lektorka, která dokáže propojit teorii s mnohaletou praxí. |
| Ivona | Moc pěkné přednášky, výklady z praxe zaujaly, děkuji |
| Romana | Paní doktorka je jedna z mých nejoblíbenějších přednášejících na Vaší škole. |
| Viktorie | Velice zajímavá přednáška. Skvělý pedagog. Informace z praxe. |