Čas čtení: 3 min.Bohuslav Bohuněk

Ing. Bohuslav Bohuněk po absolvování VŠE Praha působil jako novinář a redaktor v oblasti marketingu a PR, podílel se na založení týdeníků Marketing&Media a MarketingSalesMedia, kde dosud působí, je lektorem marketingu a PR, zakladatelem největší oborové skupiny „PR-ciny“ na LinkedIn a finalistou soutěže PR osobnost roku 2015.

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Public Relations
  • Public relations II
  • Nová média

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • J.Koudelka, B.Bohuněk: Případové studie ze spotřebního marketingu, Oeconomica, 2007, ISBN 8024513064, 9788024513065
  • Pravidelná publikační činnost v časopisech Strategie, Marketing&Media, TrendMarketing, MarketingSalesMedia

KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY - NOVÁ MÉDIA

Hodnocení studentů AR 2024/25

Květoslava Oceňuji příklady z praxe a aktivní pojetí výuky.
David Pan profesor je velice přátelský a sympatický
Ondřej Hodiny mě bavili. Pan pedagog je super!
Nikola Velmi dobře propojené s praxí a osobními zkušenostmi vyučujícího.