Čas čtení: 3 min.Jan Koudelka

Doc. Ing. Jan Koudelka, CSc. působí na VŠEM a na katedře marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze. Zabývá se spotřebním chováním, segmentací trhu, marketingovým výzkumem, spotřebním marketingem. Autor či spoluautor více publikací a řady odborných článků. Vedl marketingové výzkumy pro různé firmy a instituce. Dlouhodobě spolupracoval nebo spolupracuje s několika předními agenturami marketingového výzkumu. Řídil také velké výzkumné projekty GAČR.

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • odborný asistent, docent, katedra marketingu, fakulta podnikohospodářská, VŠE Praha
  • lektor, VŠEM
  • vědecký pracovník výzkumné sekce Fakulty obchodní, VŠE Praha
  • propagační pracovník, Tesla Kolín

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Marketing

ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP | DP

  • Pan docent Koudelka je opravdu ve svém oboru profesionál. Poskytl mi velmi cenné rady.

Tomáš, Reklama a PR

  • Pan docent Koudelka byl naprostá jednička. Zvolila jsem naprosto náhodně a svoji volbu bych vůbec neměnila. Moc mu děkuji za skvělé vedení práce!

Kateřina, Marketingové strategie organizace

  • Docent Koudelka byl naprosto skvělý. Doporučuji ho, co to jde. Bez něj by má práce nebyla tak dobře hodnocena i oponentkou. Jsem moc vděčná za spolupráci s tímto profesionálem.

Iva, Marketing a marketingové strategie

VĚDECKÁ A VÝZKUMNÁ PRÁCE

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • Autor a spoluautor více marketingových publikací.
  • Své vědeckovýzkumné poznatky publikoval v řadě odborných článků a statí.
  • Autor mnoha výzkumných studií a zpráv.
  • Byl odpovědným redaktorem tří marketingových sborníků.
  • Spolupracuje či spolupracoval s několika předními institucemi výzkumu trhu (GfK Praha, Median, Psyma Praha).
  • Překladatel několika odborných marketingových publikací.

GRANTY

  • Řešitel grantů GAČR „Symbolika spotřebního chování v marketingu“, „Referenční skupiny v mediální marketingové komunikaci“, „Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu“, „Marketingový význam body image“.
  • Byl organizačním garantem dvou mezinárodních marketingových konferencí.