Ing. Jitka Burešová, Ph.D. působí od roku 2017 jako odborný asistent na katedře marketingu a obchodu Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci, kde se věnuje výuce i výzkumu v oblasti marketingu a obchodu. Vysokoškolské vzdělání získala na Ekonomické fakultě TUL, kde v roce 2013 absolvoval magisterské studium a v roce 2017 obhájil doktorskou práci.
PROFESNÍ ZKUŠENOSTI
- garant, přednášející, cvičící, Ekonomická fakulta TUL
- garant, přednášející, cvičící, Fakulta přírodně-humanitní a pedagogická TUL
|
|
ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP | DP
-
Paní doktorka Burešová byla velice nápomocná, jejich odborných rad. ale i lidskost si moc vážím a jsem moc ráda, že byla moje vedoucí.
Natálie, Profesní a osobnostní rozvoj
-
Moc děkuji paní doktorce za skvělé vedení práce a odborné rady, řízení a celkový přístup.
Eliška, Reklama a PR
|
PUBLIKAČNÍ ČINNOST
- BUREŠOVÁ, J. Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2019 ISBN: 978-80-210-9123-8.
- BUREŠOVÁ, J. Analýza internetových komunikačních nástrojů ubytovacích kapacit v České republice Acta Academica Karviniensia 1. vyd. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018 S. 50-61. ISSN: 1212-415X.
- BUREŠOVÁ, J. Customers of Common Fashion Brands in the Czech Republic: Innovators and Opinion Leaders Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2018, roč. 25, č. 42. S. 165-176. ISSN: 1211-555X.
- BUREŠOVÁ, J. Exploring Customer Loyalty to Fashion Brands on Facebook Fan Pages E M Ekonomie a Management 1. vyd. Liberec: Technical University of Liberec, 2018, roč. 21, č. 1. S. 206-223. ISSN: 1212-3609.
- BUREŠOVÁ, J. Attributes that define the category of consumer fashion brand from customer`s point of view Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2017, roč. 7, č. 1. S. 125-132. ISSN: 1804-7890.
- BUREŠOVÁ, J. a VAVREK, R. Využití metody vícekriteriálního rozhodování v rozhodovacím procesu zákazníka Trendy v podnikání 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017 S. 68-75. ISSN: 1805-0603.
- BUREŠOVÁ, J. Determining the Categories of Fashion by Price and Quality from a Consumer Point of View Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016, roč. 6, č. 2. S. 70-77. ISSN: 1804-7890.
- BUREŠOVÁ, J. Nástroje zpětné vazby a jejich používanost ubytovacími kapacitami v České republice Acta Academica Karviniensia 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2016 S. 83-94. ISSN: 1212-415X.
- BUREŠOVÁ, J., SIMOVÁ, J. a VÁVROVÁ, J. Online communication about accommodation facilities during the collection of customer feedback Ekonomika a management 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2016. ISSN: 1802-8934.
GRANTY A ČLENSTVÍ
- TAČR – TL03000236: Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace, rok 2020–2023 (řešitel projektu)
- Visegrag fund: Služby v cestovním ruchu v česko-polském pohraničí, 2021–2023 (člen týmu)
- Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002329: Rozvoj lidských zdrojů TUL pro zvyšování relevance, kvality a přístupu ke vzdělání v podmínkách Průmyslu 4.0 – pozice (Poradce pro studenty na EF TUL)
- 2017–2019 – Excelentní výzkumný projekt: Inovativní marketing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku (člen týmu)
- 2014–2016 – Fakultní výzkumný záměr: Strategické řízení výkonnosti podniku: Konkurenceschopnost podniku a hodnotu zákazníka (člen týmu)
- 2016 – projekt SGS: Sociální síť Facebook a její vliv na loajalitu zákazníků značkového oblečení (řešitel projektu)
- 2015 – projekt SGS: Faktory ovlivňující postoje zákazníků a hodnotu vnímanou zákazníky ve vztahu k luxusním módním značkám na českém trhu (řešitel projektu)
- 2014 – projekt SGS: Model internetové komunikace se zákazníkem v odvětví hotelnických služeb (člen týmu)
|