Čas čtení: 3 min.Lenka Anna Moravec
|
Ing. Lenka Anna Moravec je absolventka Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Expertka na digitální marketing se zaměřením na e-commerce a analytiku. Má mnohaleté zkušenosti s tvorbou a správou e-shopů, výkonnostními kampaněmi a lead managementem. Specializuje se také na správu sociálních sítí a tvorbu obsahu. Do své práce i výuky aktivně integruje umělou inteligenci, přičemž studenty učí, jak ji používat jako klíčový nástroj pro rozvoj kritického myšlení, nikoli jako zkratku. Klíčové je pro ní komplexní porozumění customer journey a práce s daty. Aktivně integruje nástroje umělé inteligence do své práce, aby dosáhla efektivnějších a přesnějších výsledků. Jako autorka publikace „Digitálního marketingu“ a externí lektorka na VŠEM sdílí své zkušenosti a pomáhá tak rozvíjet budoucí generaci digitálních specialistů. PROFESNÍ ZKUŠENOSTI
|
|
||
|
|
ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP | DP
Adam, Sociální média
Stanislav, Marketingové strategie
STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM
PUBLIKAČNÍ ČINNOST
|