Čas čtení: 3 min.Lenka Anna Moravec

Ing. Lenka Anna Moravec je absolventka Vysoké školy ekonomie a managementu v Praze. Expertka na digitální marketing se zaměřením na e-commerce a analytiku. Má mnohaleté zkušenosti s tvorbou a správou e-shopů, výkonnostními kampaněmi a lead managementem. Specializuje se také na správu sociálních sítí a tvorbu obsahu. Do své práce i výuky aktivně integruje umělou inteligenci, přičemž studenty učí, jak ji používat jako klíčový nástroj pro rozvoj kritického myšlení, nikoli jako zkratku.

Klíčové je pro ní komplexní porozumění customer journey a práce s daty. Aktivně integruje nástroje umělé inteligence do své práce, aby dosáhla efektivnějších a přesnějších výsledků.

Jako autorka publikace „Digitálního marketingu“ a externí lektorka na VŠEM sdílí své zkušenosti a pomáhá tak rozvíjet budoucí generaci digitálních specialistů.

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • Ecommerce Manager, Akacia Medical and Healthcare Group
  • lektor, VŠEM
  • Digital Account Manager, Mindshare
  • Digital Sales channels Expert, mBank
  • Ecommerce Group Manager, Kwesto Service s.r.o.
  • Online Marketing Manager, Sberbank
  • Internet camping specialist, AXA Bank Europe
  • Marketer, ČSOB Pojišťovna

ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP | DP

  • Rychlé odpovědi na zprávy, skvělé.

Adam, Sociální média

  • Skvělá. Rychlá komunikace. Spoustu rad. Obrovská pomoc.

Stanislav, Marketingové strategie

 

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Digitální marketing
  • Google Analytics
  • Marketing inovací na webu
  • Reklamní strategie
  • Umělá inteligence v praxi
  • Tvorba moderní grafické prezentace v Canvě
  • Marketing na sociálních sítích

 

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • MORAVEC, L. A., Základy digitálního marketingu, 2017.