Čas čtení: 3 min.Monika Ryšavá

Ing. Monika Ryšavá je absolventka VŠE Praha, inženýrské studium na Fakultě podnikohospodářské. Více než dvacetiletá praxe v oblasti brand a strategického marketingu v nadnárodních firmách Nestlé, SCA Hygiene Products, Colgate Palmolive, Lactalis – Mlékárna Kunín, Albert – Ahold. Marketing manager pro značky Granko, Nugeta, Nestlé Grand Chocolate, Libresse, Libero, Zewa, Hills Pet Nutrition, Kunín, Nature Promise, Fresh Bistro. Také si otevřela vlastní podnik – kavárnu Fejeton, kterou provozovala více jak 3 roky. Nyní pracuje jako ředitelka Odboru Médií a Marketingu v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky.

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • katedra marketingu, VŠE Praha
  • kouč a lektor, ČZU Praha, katedra Inovativního podnikání
  • lektor, CEDUK
  • lektor, VŠEM

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Marketing
  • Marketingový plán‚ tvorba a jeho využití v praxi

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • RYŠAVÁ, M., ŠTĚDROŇ B., Mezinárodní marketing a informační technologie, Praha, Wolteres Kluwer, 2011