Čas čtení: 3 min.Olga Kutnohorská

Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D. je absolventkou VŠCHT Praha (obor Ekonomika a řízení chemických a potravinářských podniků), na které získala titul Ing. (1996) a Ph.D. (2012). Od roku 1996 pracovala v marketingovém oddělení akciové společnosti Pražská plynárenská, a.s. – specializace komunikace a propagace, realizovala výzkumy v oblasti spokojenosti zákazníků a sponzoringu. V letech 1997/98 absolvovala kurzy se zaměřením na marketing, je držitelkou diplomu CIMA-A a CIMA-B. Od roku 2005 do roku 2012 působila jako asistent na VŠCHT Praha, v roce 2013 přešla na pozici odborného asistenta. Oblasti zájmu: statistika, marketing, marketingový výzkum.

 

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • lektor, VŠEM
  • pedagog, VŠCHT Praha

ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP

  • Děkuji za trpělivost a cenné rady.

Pavol, Reklama a PR

  • Paní Ing. Kutnohorská byla ta nejlepší vedoucí práce, jakou jsem si mohl přát.

Petr, Reklama a PR

  • Skvele vedeni, prinosne rady

Petra, Reklama a PR

 

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Marketing
  • Marketing II
  • Marketing inovací na webu
  • Marketing lidských zdrojů
  • Média a reklamní prostředí
  • Reklama a marketingová komunikace

VĚDECKÁ A VÝZKUMNÁ PRÁCE

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • Balatka, S., Kutnohorská, O. Inženýrská statistika pro ekonomy, 2. vydání, upravené a rozšířené, Praha: VŠCHT Praha, 2014. ISBN: 978-80-7080-894-8.
  • Kolektiv autorů Vybrané studie z českého farmaceutického průmyslu. Praha: FinEco, 2011. ISBN 978-80-86590-09-7. – kapitola 7: Zavádění farmaceutických přípravků na trh, s. 150–174.
  • Kutnohorská, O. Moderní marketingová segmentace českého trhu s biopotravinami. In Boháček, J. Výzvy marketingu v současné krizi, Praha: Adart, 2013, s. 114-133. ISBN 978-80-904645-7-5.
  • Kutnohorská, O.; Tomšík, P. Consumers' perception of the health aspects of organic food. Agricultural Economics, Praha: ČAZV, 2013, 59-7, s. 293-299. ISSN: 0139-570X.
  • Botek, M., Kutnohorská, O. Aspects of Private Labels Development in the Segment of Organic Food in the Czech Republic. Contemporary Economics, Lodz: Vizja Press&IT, 4- 1, 2010, s. 129-142. ISSN 1897-9254.
  • Kutnohorská, O. Trh s fair trade výrobky v ČR. In Sborník recenzovaných příspěvků Hradecké ekonomické dny. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, s. 106-113. ISBN 978-80-7435-547-9.
  • Botek, M., Kutnohorská, O. Stres u studentů vysokých škol. In Sborník příspěvků k problematice farmaceutického průmyslu. Praha: VŠCHT, 2011. ISBN 978-80-7080-802-3.
  • Kutnohorská, O. Fair trade produkty v podmínkách českého maloobchodu. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania, Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2013, s. 285-295. ISBN 978-80-225-3730-8.
  • Stanislava Grosová, S., Kutnohorská, O., Dušková, M. Obsahová analýza inzerátů potravinářských produktů v ČR. Praha: ČZU, 2011. Obchod a finance, s. 53-58. ISBN 978-80-213-2235-6.
  • Kutnohorská, O., Grosová, S., Nývltová, L. Nákupní chování spotřebitelů kávy pohledem teorie means-end chain. Praha: ČZU, 2011. Obchod a finance, s. 46-52. ISBN 978-80-213-2235-6.
  • Botek-M; Kutnohorská-O; Úskalí strategického plánování, Veda, výskum, inovácie. 2005:26-33, PHF Košice, ISBN: 80-225-2146-9.
  • Grosová-S; Hloušková-P; Kutnohorská-O; Specifické metody distribuce a komunikace u malých potravinářských firem, Modern Approaches to Corporate Management. 2006;16:147-152, STU Bratislava, ISBN: 80-227-2284-7.
  • Kutnohorská-O; Distribuční a komunikační strategie na českém trhu s biopotravinami., Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 2009:1-9, UTB Zlín, ISBN: 978-80-7318-812-2.
  • Kutnohorská-O; Výuka marketingu na VŠCHT, Ekonomické znalosti pro tržní praxi. 2007:252-254, ROMA, ISBN: 978-80-903808-8-2.
  • Kutnohorská-O; Testování koncepce nového výrobku, Finanční a logistické řízení 2007. 2007;5:463-468, VŠB - Technická univerzita Ostrava, ISBN: 978-80-248-1406-3.
  • Kutnohorská-O; Communication, placement and assortment of branded and non-branded organic products in different sales points, Bioakademie 2009. 2009:97-100, Bioinstitut, ISBN: 978-80-904174-8-9.
  • Kutnohorská-O; Specifika budování značky v segmentu biopotravin, Modern Approaches to the Corporate Management 2009. 2009:304-310, STU Bratislava, ISBN: 978-80-227-3169-0.
  • Kutnohorská-O; Podmínky pro rozvoj trhu biopotravin, Modern Approaches to corporate management. 2007:388-392, STU Bratislava, ISBN: 978-80-227-2750-1.
  • Kutnohorská-O; Grosová-S; Vytváření nové hodnoty pomocí Conjoint analýzy, Spolupráce firem a VŠ v oblasti marketingu. 2008, TU Liberec, ISBN: 978-80-7372-333-0.
  • Kutnohorská-O; Grosová-S; Optimalizace designu sýra s využitím conjoint analýzy, Mléko a sýry . 2008:21-26, VŠCHT Praha, ISBN: 978-80-7080-695-1.
  • Kutnohorská-O; Hradecky-P; Statistické zpracování dat pro vědecké a řídící pracovníky, Ekonomické znalosti pro tržní praxi. 2007:121-122, ROMA.
  • Kutnohorská-O; Hradecky-P; Functional Food Soya Based Product Conception Testing, Modern Approaches to Corporate Management. 2006;16:249-254, STU Bratislava, ISBN: 80-227-2284-7.
  • Kutnohorská-O; Hradecky-P; Nolčová-V; Získávání informací metodou dotazování, Ekonomické znalosti pro tržní praxi. 2007:248-251, ROMA.
  • Botek-M; Kutnohorská-O; Aspects of Private Labels Development in the Segment of Organic Food in the Czech Republic, Vizja Press &IT, ISBN: 1897-9254.

GRANTY A ČLENSTVÍ

  • FRVŠ 2007, Statistické zpracování dat pro vědecké a řídící pracovníky.

KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY - MARKETING LIDSKÝCH ZDROJŮ

Hodnocení studentů AR 2024/25

Jan Velmi zajímavý předmět, který velmi rozšířil mé dosavadní vnímání personálního útvaru a jeho působení v marketingu. Díky získaným poznatkům můžu podniknout kroky, aby marketingové oddělení a HR úsek spolu mohly lépe vzájemně koordinovat   např. v oblasti plánování marketingové komunikace a propojení s eventy.
Romana Díky skvělému výkladu tohoto předmětu jsem se rozhodla, že své další studium budu soustředit na marketing lidských zdrojů. Děkuji za nasměrování tím správným směrem.
Roman Přednášky super.
Jaroslava Skvělé
Barbora Hodiny byly plné zajímavostí a paní profesorka dávala prostor všem otázkám.
Sára Líbil se mi přístup vyučujícího.
Emma Moc dobre prednásky,ktere jsou vedene milou lektorkou
Radka Paní doktorka Kutnohorská vždy vše uvádí do praxe a názorně vysvětluje. Dává studentům mnoho prostoru k vyjádření se a k dotazům. Předměty, které vyučuje, je vždy radost absolvovat.
Lucie Paní Kutnohorská je velmi milá, příjemná osoba, která má rozhodně spoustu zkušeností, které předává prostřednictvím svých přednášek velmi efektivně. Nejvíce bych vyzvedla videocvičení, která byla interaktivní a vypracovávali jsme úkoly. Látku se tak nejvíce naučím a zopakuj ke zkoušce. Tímto jí děkuji za celý blok.
Karolína Paní lektorka byla velice ochotná zodpovědět naše dotazy, snažila se nás donutit nad problematikou přemýšlet.
Marcela Paní lektorka vždy přicházela do třídy s příjemným úsměvem a její látka se velice hezky poslouchala.