Čas čtení: 3 min.Petr Ryšavý

Petr Ryšavý má bohaté zkušenosti z korporací, agenturního prostředí i z práce nezávislého konzultanta. Působil na manažerských a strategických pozicích v marketingu, mimo jiné jako marketingový ředitel, komerční manažer, account či strategic planner. Podílel se na kampaních pro značky Orion, Kofila, Nestlé, Schöller či Manhattan a věnuje se také projektům v oblasti občanských iniciativ a politického marketingu. Považuje se za marketingového specialistu s kreativitou, analytickým myšlením a vypracovanou intuicí.

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Politický marketing

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • MARKETINGOVÝ KONZULTANT - freelancer až dosud. Marketingové poradenství, konzultace, řešení marketingu firem či projektů (Rohlík, Albert, Promotime, Pivovary Lobkowitz, Zámecké vinařství Bzenec, Tany atd.).
  • STRATEGIC PLANNER, CONSULTANT - spolupráce s grafickými agenturami PERFLEX a SECOND VISION.
  • KOMERČNÍ ŘEDITEL NESTLE ZMRZLINY, pro retailový kanál a produktovou kategorii v České a Slovenské republice.
  • MARKETINGOVÝ ŘEDITEL, Schöller zmrzliny, ČR + SR.