VŠEM >
Informace VŠEM >
Pracoviště a katedry VŠEM >
Katedra podnikové ekonomiky >
Petra Taušl Procházková
Čas čtení: 3 min.Petra Taušl Procházková
|
Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D. je absolventkou Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Titul docentky získala v oboru Podniková ekonomika a management na Technické univerzitě v Liberci. Profesně se zaměřuje na podnikovou ekonomiku, podporu podnikání, sociální a udržitelné podnikání, management udržitelnosti a startupové prostředí. Působí jako vysokoškolská pedagožka a výzkumnice se specializací na ESG problematiku, v oblasti podpory podnikání, startupového prostředí a udržitelnosti. podnikavosti. Má bohaté zkušenosti s mezinárodní akademickou spoluprací a realizací projektů (rozvojových, výzkumných i jiného druhu). Je spoluautorkou odborných publikací a učebnic. |
|
||
PROFESNÍ ZKUŠENOSTI
|
STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM
ČLENSTVÍ
|
||
KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY - EKONOMIKA PODNIKU A ORGANIZACÍ |
|||
Hodnocení studentů AR 2024/25
| Elisa | Příjemný přednes a skvělý přístup k výuce! |
|---|---|
| Tereza | paní profesorka mluvila velmi zajímavě a dokázala upoutat pozornost. často mluvila i k nám posluchačům a chtěla zpětnou vazbu. |
| Anastasija | Skvělý přístup ke studentům i k výuce. |
| Julie | Vše v pořádku. Videocvičení s paní profesorkou jsou dobře pojaté a naučné |
| Natálie | paní profesorka byla úžasná, krásně vše vysvětlila, byla jsem spokojena |
| Nataliia | Opravdu jsem měla rada přednášky a těšila se na každou. Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D. je opravdu teď mezi nejlepšími vyučujícími, které jsem měla během života. Doufám, že ji potkám na jiných předmětech v dalším trimestru. |
| Ondřej | Opět velice zkušený přednášející, který krásně přiblížil studované téma! |
| Aneta | Vše bylo skvělé - náplň a obsah přednášek, styl vyučujícího a vše bylo velmi krásně propojeno skrze moderní technologie. |
| Petra | Srozumitelné podání, praktické pomůcky pro plepší představivost. |
| Eva | Velmi profesionalni |
| Karolína | Perfektní přednes lektora. |