Čas čtení: 3 min.Radka Vaníčková

Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA je absolventkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, kde získala titul inženýra a doktora v oboru řízení a ekonomika podniku. Studovala obchodní management na Vyšší odborné škole v Praze a následně absolvovala studium MBA se zaměřením na management inovací na European School of Business & Management. Ve své odborné praxi se specializuje na personalistiku v projektovém řízení, zejména v oblasti profesního růstu a rozvoje, týmové spolupráce a individuálního koučinku.

PROFESNÍ ZKUŠENOSTI

  • HR Specialistka, MOTOR JIKOV Group a.s.
  • Projektová koordinátorka, Manpower, s.r.o.
  • Personalistka, Connect-EUROJOBS CZ, s.r.o.
  • Personalistka, Bohemia Works, s.r.o.
  • Odborný asistent, VŠTE v Českých Budějovicích

ZPĚTNÁ VAZBA VEDOUCÍMU BP|DP

  • Profesionální přístup, věcné připomínky, skvělá podpora.

Kateřina, Sociální média

  • Perfektní vedoucí BP.

Jan, Administrativa a management

  • Spolupráce byla perfektní!

Natálie, Reklama a PR

  • Moc děkuji za vedení, jinak bych to nezvládla.

Anna, Personální marketing

  • Nejlepší vyučující, jak lidsky, tak profesně. Byla bych ráda, kdybyste tuto informaci předali. Děkuji za skvělé vedení práce.

Simona, Sociální média

STUDIJNÍ PŘEDMĚTY VŠEM

  • Management
  • Ekonomika podniku a organizací I a II
  • Sdílená ekonomika

POZNEJTE PŘEDNÁŠEJÍCÍHO

  • Podcast VŠEM s Radkou Vaníčkovou

ČLENSTVÍ

  • 2021 – dosud, členka ediční rady časopisu Journal Problems and Perspectives in Management, Sumy, Ukrajina
  • 2021 - dosud, členka ediční rady časopisu Journal of Risk and Financial Management, Basilej, Švýcarsko
  • 2020 - dosud, členka ediční rady časopisu Journal Virtual Economics, Londýn, Velká Británie
  • 2018 - dosud, členka ediční rady časopisu Journal of Business Theory and Practice, Los Angeles, USA

VĚDECKÁ A VÝZKUMNÁ PRÁCE

PUBLIKAČNÍ ČINNOST

  • SEKAR, M., KUNAR, TRP., KUNAR MSG., VANÍČKOVÁ, R. and J. MAROUŠEK, 2021. Techno-economic review on short term anthropogenic emissions of air pollutants and particulate matter. Fuel. 305. 121544.
  • VANÍČKOVÁ, R. and S. BÍLEK, 2021. Employee privacy protection versus interests and property employer. International Journal of Law and Management. 63 (6), 537-552. https://doi.org/10.1108/IJLMA-06-2016-0055.
  • VANÍČKOVÁ, R., 2021. The Influence of the Human Factor on the Success of the Localization Project of the Automated Technological Line for Wood Production. TEM Journal. Novi Pazar, Srbsko: UIKTEN – Association for Information Communication Technology Education and Science. 10/2021, 1, 5-12. ISSN 2217-8309.
  • VÁCHAL, J., LAJČIN, D., VOCHOZKA, M., STRAKOVÁ, J., CAHA, Z., KMECOVÁ, I., VANÍČKOVÁ, R., PÁRTLOVÁ, P., URBAN, J., HORÁK, J., BÍLEK, S., RUSCHAK, M., a L. ŠVEHLOVÁ, 2021. Souhrnná výzkumná zpráva: Stabilizace a rozvoj malých a středních podniků ve venkovském prostoru. České Budějovice: VŠTE v Českých Budějovicích, 2021. 90 s. ISBN 978-80-7468-177-6.
  • VANÍČKOVÁ, R., 2021. Psychology of health and mental hygiene: Psychosocial risks, consequences, and possibilities of work stress prevention. Problems and Perspectives in Management. LLC CPC Business Perspectives, 2021, 19 (1), 68-77. ISSN 1727-7051. doi:10.21511/ppm.19(1).2021.06.

GRANTY

  • IGS 05IRP2104 Příprava vyučovacích materiálů pro podporu blended learning. 06/2021–11/2021 (spoluřešitel)
  • SK-PL-21-0049 Analýza finanční situace nefinančních korporací sektoru služeb na Slovensku a Polsku s akcentem k marketingu a účinnosti. Agentura pro podporu výzkumu a rozvoje (APVV). 10/2021 (hodnotitel)
  • TL01000071 Redukce plýtvání odpadu ve veřejném stravování. 06/2021 (hodnotitel)
  • TL04000191. TA CZ, Éta. Restart MSP: Specifikace dopadů pandemie CPVID-19 na MSP a identifikace faktorů úspěšné reakce na krizovou situaci a vymezení rozvojových scénářů dle typologie dopadů a kategorie MSP. 10/2020–09/2022 (spoluřešitel)
  • Přeshraniční spolupráce, ČR – Svobodný stát Bavorsko 2014-2020 (INTERREG V) – Cíl 2014-2020 - Project 261 Podpora moderních trendů ve vyučování s ohledem k Best practice. 03/2020–01/2022 (realizátor aktivity Řízení inovací a Řízení změn)

KOMENTÁŘE Z HODNOCENÍ VÝUKY *****

 

Hodnocení studentů AR 2023/24

Adam Zatiaľ najlepší prístup vyučujúceho aký som kedy zažil. Hodiny sú prepojené s praxou. Na hodinách sme stále komunikovali a rozoberali danú problematiku. Nemám nič zlé, čo by som mohol povedať na toto PA alebo učiteľa. Fakt všetko SUPER.
Aneta Předmět byl velice zajímavý, kladl důraz na praxi. U teorii byly vždy zahrnuty i konkrétní příklady. Pedagog velmi znalý se zkušenostmi, které dokázal studentům předat. Sami jsme si v závěru vyzkoušeli vytvořit marketingovou strategii na instagramu pro určitý profil.
Gabriela Předmět byl zajímavý, pedagog skvěle vysvětloval a propojoval s různými situacemi, zapojoval studenty do hodiny a procvičoval dané téma.
Dagmar Učitel hezky propojoval teorii s praxií.
Rebecca Jedna z nejlepsich PA.
Anna Pa proběhlo v pořádku. Mohu doporučit.
Barbora Děkuji za užitečný předmět.
Aneta Jsem velmi ráda, že jsem si zvolila právě tuhle PA.
Jan Předmět vyučuje odborník z praxe.
Petr Určitě super PA, přiměřeně těžký. Přednášející je fakt frajer.

Hodnocení studentů AR 2022/23

Kristýna Vyučující byl úžasný!
Adriana Tato PA se mi moc libila,urcite byla prinosna.
Agáta PA Marketing na Instagramu bylo opravdu zajímavé a nové. Bylo velmi interaktivní a dozvěděli jsme se spoustu informací přímo z praxe.
Jan PA hodnotím velmi pozitivně, výuka je velmi propojená s praxí díky práci vyučujícího, což mi osobně velmi vyhovuje, vše spojeno velmi přátelským a srozumitelným výkladem.
Martina PA Marketing na instagramu byla velmi přínosná, nemám co bych vytkla.
Martin Velmi zajímavé PA s osobou z praxe, která nám mohla mj. popsat postupy a metody, které velké společnosti používají. Velmi přínosné PA.
Natálie PA Marketing na Instagramu byla velice zajímavá a přínosná. Měli jsme spoustu prostoru vyjádřit svůj názor a zapojovat se do diskuze. Závěrečné projekty byly velmi zábavné a jsem ráda, že jsem se mohla přiučit novým věcem.
Tereza Na toto PA jsem se rozhodla přihlásit z důvodu obohacení vědomostí v rámci dané problematiky a jsem moc ráda, že jsem tak udělala, jelikož jsem se dozvěděla nové věci v rámci marketingu na sociálních sítích a mohla jsem se zapojit do týmového projektu v rámci instagramové strategie pro reálnou nebo fiktivní firmu. Vyučující také dává možnost ke konverzaci k dané problematice a zapojuje všechny účastníky.
Tomáš PA byla přínosná a zajímavá.
Jan Skvělé PA a hlavně lektor.