Marketing inovací na webu
Prozkoumejte zajímavé oblasti z online marketingu.
Předmět Marketing inovací na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.
- Weby 1.0 až 4.0.
- Knihovny programů Open source software.
- Nová média: postování, tweety – retweety, blogování, kalkulátory, analytika, marketingová automatizace.
- Cílení segmentů trhu na Google Analytice.
- Odvození postojových argumentů k náhradě prodejců a marketérů marketingovou automatizací.
- Odvození poznatelných klíčových slov a sloganu.
- Komercionalizace: výběr zákazníka, soutěž na dni D, open source software, nákup, služba apod.
- Stanovení rozpočtu.
- Propagace na Google Adwords
- Mediální mix, kampaň a implementační plán.
- Používání AI: Seznámení, jak používat umělou inteligenci při běžné práci.
- Kvalifikační podmínky a procedury pro zobrazování nabídky v databázích
- Kontrola: intervalovou analýzou experimentů na webové stránce.