Marketing inovací na webu

Prozkoumejte zajímavé oblasti z online marketingu.

Předmět Marketing inovací na webu je zaměřen na použití nových médií k ovlivnění zákazníka. Trendy webu 1.0 až 4.0 jsou použity k výběru zákazníka, k soutěži na dni D. Zdroje hromadných dat jsou přetříděny pro potřebu procesu plánování, stanovení rozpočtu inovace. Navazuje objednávka programátorovi po kontrole dostupného open source software na extensions.joomla.org, včetně instalace trackingových analýz a hodnocení experimentu.

  • Weby 1.0 až 4.0.
  • Knihovny programů Open source software.
  • Nová média. postování, tweety – retweety, blogování, kalkulátory, analytika.
  • Cílení segmentů trhu na Google Analytice.
  • Stanovení rozpočtu.
  • Propagace na Google Adwords.
  • Mediální mix. Kampaň a implementační plán.
  • Kvalifikační podmínky a procedury pro zobrazování nabídky v databázích.
  • Kontrola. intervalovou analýzou experimentů na webové stránce.

 

Marketing inovací na webu (PA)

  • Počet kreditů: 4
  • Hodinová dotace: 7,5 hod. - prezenční
  • Výstup: Zápočet
  • Počet studentů: 40
  • Realizováno v AR: III. trimestr
  • Není určena pro studenty, kteří si zvolili zaměření obsahující tento studijní předmět.
  • Nelze vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP)

Studijní materiály

  • LINHART, Z. Nová média. Praha: VŠEM, 2017.
  • BOHÁČEK, J. Marketing inovací na internetu. [videolearningová aplikace]. Praha: VŠEM, 2021.
    (v aplikaci VideoLearning VŠEM / Marketing)
  • LINHART, Z. (2017) Trenažer postojů pomocí marketingové automatizace.
    https://predictive.mautic.net/instrukce

Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.

  • Zkušenosti získala během studií na VŠCHT a při práci v marketingovém oddělení akciové společnosti Pražská plynárenská.
  • Speacializuje se na komunikaci, propagaci, realizuje výzkumy v oblastech spokojenosti zákazníků a sponzoringu.