Marketing na sociálních sítích
Porozumět sociálním sítím se může v životě hodit každému z nás.
Cílem předmětu Marketing na sociálních sítích je seznámit studenty s marketingovým využitím sociálních sítí, jejich výhodami a specifiky pro marketingovou komunikaci. Studenti se naučí strategicky uvažovat nad využitím sociálních sítí v marketingovém mixu značky, analyzovat cílovou skupinu a její chování, navrhnout adekvátní obsahové linky a připravovat obsah pro firemní profily a stránky. Obsahem výuky bude také péče o komunitu a krizovou komunikaci, základy nastavování placené podpory a vyhodnocování úspěšnosti komunikace. Student bude mít přehled o nástrojích a rozšířeních, které správu sociálních sítí a jejich vyhodnocení usnadňují a o tom, jak je při práci efektivně používat. Absolvováním kurzu získá student potřebné znalosti pro práci juniorního specialisty na sociální média v agenturách či v marketingovém týmu klienta. Získání zápočtu je vázáno na vypracování týmového projektu.
- Sociální sítě a jejich specifika: seznámení s hlavními sociálními sítěmi a jejich možnostmi využití pro marketing.
- Jak na správu stránky na Facebooku: Business Manager, Facebook algoritmus, zásady tvorby obsahu
- Obsahová strategie: příprava obsahové strategie krok za krokem
- Kampaně: seznámení s Facebook Ads Managerem.
- Krizová komunikace: jak na sociálních sítích komunikovat s fanoušky a zákazníky, jak se vyvarovat problémům, jak zvládnout krizovou situaci.
- Nástroje a vyhodnocování: nastavení cílů komunikace (KPIs), vyhodnocení komunikace a úspěšnosti reklam.