Event management
Proměňte nápad v zážitek, na který se nezapomíná!
Předmět Event management představuje jak teoretický, tak především praktický základ pro porozumění hlavním principům event managementu. Event management je představen jako multidisciplinární obor vycházející dominantně z ekonomie, psychologie a marketingu. Absolvent předmětu je schopen naplánovat a zorganizovat různé druhy akcí a setkání, a to včetně vyúčtování, smluv a vyjednávání. Je schopen orientovat se v rámci dodavatelského segmentu, zná principy plánování pracovních i incentivních programů, chápe rozdíl mezi ziskovými a neziskovými akcemi. Je obeznámen se základy vyjednávání v mezinárodních podmínkách s důrazem na kulturní odlišnosti klientů akcí. Součástí předmětu je také představení podstaty konkurenceschopné destinace v rámci mezinárodního kongresového průmyslu. Předmět reflektuje také trendy a výzvy posledních let s důrazem na pandemii koronaviru nebo rostoucí zájem o digitální či ekologicky odpovědné eventy.