Event marketing
Dostaňte svůj event do světa a přímo k lidem, na které chcete zapůsobit.
Event marketing je představen jako nedílná součást event managementu s důrazem na tzv. praktický marketing. Absolvent předmětu je schopen naplánovat a zorganizovat různé druhy akcí a setkání, pochopit možnosti eventové komunikace, PR a dopadu správně naplánovaných marketingových kampaní v rámci eventového businessu. Je schopen orientovat se v rámci prostředí live, online a hybridních akcí. Chápe roli emocí a prožitku, pracuje s psychologií a motivací v rámci zážitkových akcí. Součástí předmětu je také představení konkrétních případů nejúspěšnějších eventových marketingových kampaní a možností PR v podobě kampaní na youtube a dalších platformách s cílem prosadit konkrétní destinaci, prostor nebo jiné místo pro akce v rámci mezinárodního kongresového průmyslu. Předmět reflektuje také trendy a výzvy posledních let s důrazem na pandemii koronaviru nebo rostoucí zájem o environmentálně odpovědné a udržitelné eventy. Diskutována bude také role sociálních sítí, influencerů a eventových ambasadorů.