Event marketing

Dostaňte svůj event do světa a přímo k lidem, na které chcete zapůsobit.

Event marketing je představen jako nedílná součást event managementu s důrazem na tzv. praktický marketing. Absolvent předmětu je schopen naplánovat a zorganizovat různé druhy akcí a setkání, pochopit možnosti eventové komunikace, PR a dopadu správně naplánovaných marketingových kampaní v rámci eventového businessu. Je schopen orientovat se v rámci prostředí live, online a hybridních akcí. Chápe roli emocí a prožitku, pracuje s psychologií a motivací v rámci zážitkových akcí. Součástí předmětu je také představení konkrétních případů nejúspěšnějších eventových marketingových kampaní a možností PR v podobě kampaní na youtube a dalších platformách s cílem prosadit konkrétní destinaci, prostor nebo jiné místo pro akce v rámci mezinárodního kongresového průmyslu. Předmět reflektuje také trendy a výzvy posledních let s důrazem na pandemii koronaviru nebo rostoucí zájem o environmentálně odpovědné a udržitelné eventy. Diskutována bude také role sociálních sítí, influencerů a eventových ambasadorů.

Event marketing (PA)

  • Počet kreditů: 4
  • Hodinová dotace: 7,5 hod. - prezenční
  • Výstup: Zápočet
  • Počet studentů:
  • Realizováno v AR: II. trimestr
  • Není určena pro studenty, kteří si zvolili zaměření obsahující tento studijní předmět.
  • Nelze vypracovat písemnou práci pro získání kreditů za písemné výstupy (SP/ZP/PP)

Studijní materiály

  • Chvátalová, K. Event management a marketing. Praha: VŠEM, 2024.

Mgr. Kateřina Chvátalová

  • Vystudovala Politologii a Mezinárodní vztahy v ČR a ve Francii.
  • Více než 17 let se pohybuje v projektovém, organizačním, marketingovém a obchodním prostředí.
  • Kompetence ve vrcholovém managementu eventů a koordinace v oblasti jednání, přípravy konferencí, motivačních a kulturních programů.
  • Expert na mezinárodní vyjednávání.