VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Inovace a udržitelnost Ing. > Zaměření studia Budoucnost udržitelného podnikání

Zaměření studia Budoucnost udržitelného podnikání

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Studium udržitelného podnikání rozvine schopnost tvořit projekty s přesahem, transformovat existující organizace nebo zakládat nové organizace a iniciativy prospěšné pro společnost a Zemi. Mezi absolventy budou inovátoři, kteří mají schopnosti nezbytné pro invenci, představivost, modelování, zavádění, vedení, koordinaci, zlepšování, hodnocení a přeměnu projektů, programů, institucí, platforem a systémů s ohledem na nová ekonomická a společenská paradigmata. Je potřeba vzdělávat lidi, kteří budou schopni změnit podmínky ve společnosti a adekvátně tyto změny prosazovat. Lidi, kteří nebudou jen specialisté, ale kteří budou mít v největší míře rozvinutou celou škálu lidství v jednotlivé individualitě. Zaměření „Budoucnost udržitelného podnikání” by mělo přispět k rozvoji osobností, které budou schopny zahrnout ve svém vědomí nejen sebe a společenství ostatních, ale i Zemi, kterou dokáží znovu proměnit v Zemi živou.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Inovativní vzdělávání
  • Města budoucnosti
  • Nová ekonomická a společenská paradigmata
  • Systémy řízení
  • Krizový management
  • Management změny (v AJ)

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Ekonomické a sociální inovace
  • Strategie podniku
  • Projektový management
  • Manažerská ekonomie
  • Manažerská ekonomika

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing inovací na webu
  • Předvídání budoucích trendů
  • Kreativní kód: tvorba vizuálního obsahu v éře umělé inteligence
  • Umělá inteligence v praxi
  • Financování inovací
  • Education for the future
  • Transformative Education
  • World Futures
  • Economic and Social Innovations
  • Inovace a rozvoj kreativity

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Jan Rozner a Podnikání pod vlivem GDPR - ochrana osobních údajů v praxi
  • Vítězslav Klement a Metaverzum: Svět ve kterém nám (možná) bude lépe
  • Jana Marešová a Atribuce kybernetických útoků
  • David Všetula o AI a IoT, co přináší a jak ovlivní náš budoucí život
  • Tomáš Karel a Podivuhodný svět statistiky a pravděpodobností aneb, jak se nenechat obelhat
  • Štěpánka Uličná a to, jak se stát design thinkerem
  • Matyáš Hájek, Jak se tvoří vizuál

Strategie | HR | vzdělávání | management rizik | plánování | CSR | udržitelnost | Odborné a vedoucí funkce ve firmách, médiích, světě nadací, politických institucích a neziskovém sektoru