Zaměření studia Personální marketing
Bakalářský studijní program | Bc. | Ekonomika a management Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit. |
|
||
|
|
||
PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ
|
|
||
PROFILOVÉ PŘEDMĚTY
|
|||
PRAKTICKÉ APLIKACE
|
REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKYČerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM! Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění. "Velmi zajímavý předmět, který velmi rozšířil mé dosavadní vnímání personálního útvaru a jeho působení v marketingu. Díky získaným poznatkům můžu podniknout kroky, aby marketingové oddělení a HR úsek spolu mohly lépe vzájemně koordinovat např. v oblasti plánování marketingové komunikace a propojení s eventy." |
||
HR marketing specialist | Tiskový mluvčí | PR manažer | Marketingový specialista | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | Správce kontaktů s médii |
|||
|
|
||