VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Lidské zdroje Ing. > Zaměření studia Marketing LZ

Zaměření studia Marketing LZ

Magisterský studijní program | Ing. | Lidské zdroje

Marketing lidských zdrojů je top trend. Proč? Lidské zdroje jsou zdrojem úspěchu znalostní ekonomiky. Drtivá většina ekonomické produkce je závislá primárně na lidech, jejich vzdělání, motivaci, ale i loajalitě a ochotě táhnout za jeden provaz. V takovém prostředí pochopitelně dochází k obrovskému konkurenčnímu tlaku a snaze získat z omezeného rezervoáru lidských zdrojů ty nejlepší. A v takové situaci pochopitelně přichází ke slovu marketing. Na jedné straně je třeba umět prodávat organizaci jako místo, kde chcete pracovat. Na straně druhé je nutné hledat tam, kde vaši potenciální spolupracovníci jsou a umět s nimi hovořit srozumitelným a atraktivním jazykem. Co k tomu potřebujete? Umět pracovat s daty, která pro vás znamenají nezbytnou navigaci, umět potřebná data získávat, umět používat nástroje digitální komunikace a umět se pohybovat v prostředí veřejných vztahů. Zajímá? Pojďte se to naučit.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Aplikace výzkumných metod v lidských zdrojích
  • Práce s průzkumy veřejného mínění
  • Management změny (v AJ)
  • Marketing na Instagramu
  • Marketing na sociálních sítích
  • Public Relations II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Management změny
  • Kariérní management
  • Řízení lidských zdrojů
  • Principy trhů práce
  • Manažerská ekonomie

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Získávání a výběr zaměstnanců
  • Vznik a skončení pracovního poměru
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Hodnocení pracovníků
  • Kognitivní zkreslení v personální praxi
  • Kariérní management
  • Leadership diverzitních týmů
  • Transformative education
  • Deep vocation: Discovering your purpose [&] potential
  • Základy koučinku
  • Praktické koncepty koučinku
  • Koučink při plánování nových projektů

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Marek Dvořák a Staňte se rozdílem mezi životem a smrtí
  • Erika Eliášová a On-line podnikání
  • Margit Slimáková a Zdravá výživa v pohodě
  • Mirka Rösslerová a to, jak myslí úspěšní a jak čelit strachu
  • Daniel Tylš a Moderní využití hypnózy ve firmách
  • David Shorf a Izrael - stát s nejistou budoucností
  • Karel Kovář (Kovy) a Strach, smysl a motivace
  • Jiří Rostecký a Co brzdí růst podniků
  • Anna Pašková, Pochopte a ovládněte svůj strach
  • André Frisk a Proč je PR efektivnější než tradiční reklama?
  • Evelína Hettnerová, Jak najít svůj smysl života a nikdy ho neztratit

HR Business Partner | Specialista personálního marketingu | Specilita Public Relations