Zaměření studia Audiovizuální marketingová komunikace
Bachelor of Business Administration | BBA | Ekonomika a management Získáte praktické a teoretické znalosti v oblasti audiovizuální tvorby nejen v reklamě. Výuka se zaměří na marketingové, mediální a umělecké aspekty audiovizuální tvorby, dále na mediální gramotnost v oblasti audia a videa. Výsledkem budou znalosti pro odbornou orientaci v audiovizi, filmové i televizní produkci, marketingu a médiích. |
|
||
|
|
||
PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ
|
|
||
PROFILOVÉ PŘEDMĚTY
|
|||
Videomaker | Ideamaker | Copywriter | Novinář | Produkční | Dramaturg | Account manager | Social media manager | Střihač |
|||
PRAKTICKÉ APLIKACE
|
REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKYČerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM! Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění. "Jsem rád že jsem měl paní Ing. Tišlerovou na tento předmět, věděla co v dnešní době letí a snažila se pokaždé v nás probudit myšlení o konkrétním problému, tématu." |
||
Můžeme vám poradit? |
|||
Informačně poradenské centrum VŠEMStudijní poradci Informačně poradenského centra VŠEM vás provedou přijímacím řízením i samotným studiem až ke zdárnému absolutoriu!
|
|
||
|
Průvodci studiem na VŠEMPřejete si spojit se se studenty VŠEM? Naši studenti jsou vám rádi k dispozici.
|
||