VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc. > Zaměření studia Audiovizuální marketingová komunikace

Zaměření studia Audiovizuální marketingová komunikace

Bakalářský studijní program | Bc. | Ekonomika a management

Získáte praktické a teoretické znalosti v oblasti audiovizuální tvorby nejen v reklamě. Výuka se zaměří na marketingové, mediální a umělecké aspekty audiovizuální tvorby, dále na mediální gramotnost v oblasti audia a videa. Výsledkem budou znalosti pro odbornou orientaci v audiovizi, filmové i televizní produkci, marketingu a médiích.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Audiovizuální tvorba
  • Dějiny filmu a audiovize
  • Scénáristika a dramaturgie
  • Digitální marketing
  • Marketingová komunikace
  • Nová média
  • Marketingový výzkum
  • Osobnostní management
  • Management lidských zdrojů II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Marketing
  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Právo v praxi
  • Inovace
  • Manažerské dovednosti

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Tvorba audiovizuálního díla
  • TikTok workshop
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • Personal Branding v praxi
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketing na Instagramu
  • Politický marketing
  • Digitální marketing
  • Web product placement

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Pan Rokošný v tomto kurzu skvěle popisuje dějiny filmu od samotných počátků až po přelom milénia, a to skvělou interaktivní formou i s ukázkami."

více hodnocení

Videomaker | Ideamaker | Copywriter | Novinář | Produkční | Dramaturg | Account manager | Social media manager | Střihač