VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc. > Zaměření studia Marketing lidských zdrojů

Zaměření studia Marketing lidských zdrojů

Bakalářský studijní program | Bc. | Lidské zdroje

V éře digitálních technologií a služeb, jejichž podíl na ekonomice stále roste, jsou lidé nejdůležitějším prvkem úspěšného businessu. Na trhu, který dlouhodobě vykazuje nepřirozenou míru nezaměstnanosti se o lidské zdroje soutěží skutečně nelehko. Umět marketovat nabídku zajímavé práce nebo spolupráce obnáší jak znalost z oblasti managementu lidských zdrojů, tak práci s novými médii a komunikace. Vše přitom využijete i jinde v práci nebo v businessu.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Marketing lidských zdrojů
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Marketingová komunikace
  • Management a marketing služeb
  • Marketingový výzkum
  • Public Relations
  • Nová média
  • Inovace
  • Vyjednávání a řešení konfliktů
  • Vedení týmů
  • Leadership
  • Osobnostní management

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Management lidských zdrojů
  • Management lidských zdrojů II
  • Marketing
  • Management
  • Projektové řízení
  • Právo v praxi

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Získávání a výběr zaměstanců
  • Diverzity management
  • Gender management
  • Kariérní management
  • Integrovaná marketingová komunikační kampaň
  • Vznik a skončení pracovního poměru
  • Hodnocení pracovníků
  • Kognitivní zkreslení v personální praxi
  • Zajištění lidských zdrojů
  • Leadership diverzitních týmů

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Díky skvělému výkladu tohoto předmětu jsem se rozhodla, že své další studium budu soustředit na marketing lidských zdrojů. Děkuji za nasměrování tím správným směrem."

více hodnocení

PR manažer | Marketingový specialista | Správce marketingových kampaní | HR marketingspecialista