VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc. > Zaměření studia Reklama a PR

Zaměření studia Reklama a PR

Bakalářský studijní program | Bc. | Ekonomika a management

Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Public relations
  • Marketingová komunikace
  • Marketingový výzkum
  • Digitální marketing
  • Nová média
  • Marketing lidských zdrojů
  • Psychologie
  • Osobnostní management
  • Management lidských zdrojů II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Inovace
  • Projektové řízení
  • Etika a společenská odpovědnost

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na Instagramu
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Studentské kampaně v Sklik
  • Politický marketing
  • Digitální marketing
  • Data Driven marketing
  • Web product placement
  • Integrovaná marketingová komunikační kampaň
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Spotřebitelský marketing v Leisure Industry

REÁLNÁ HODNOCENÍ VÝUKY

Čerpejte informace a zpětnou vazbu z ověřených zdrojů od skutečných studentů a absolventů VŠEM!

Hodnocení studijních předmětů a praktických aplikací AR 24|25 (18.447 hodnocení) na konci výukových soustředění.

"Ve vyučování bylo probráno spoustu příkladů reálných situací a doporučení v oblasti PR."

více hodnocení

Marketingový specialista | Web designer | Správce kontaktů s influencery | Správce marketingových kampaní | Marketingový manager | PR manager