• Pomocí šipek nahoru a dolů vyberte dostupný výsledek. Stisknutím klávesy enter přejdete na vybraný výsledek hledání. Uživatelé dotykových zařízení mohou používat dotyková gesta a gesta přejetí prstem.
VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a Reklama Bc. > Zaměření studia Sociální média

Zaměření studia Sociální média

Bakalářský studijní program | Bc. | Ekonomika a management

Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Nová média
  • Marketingová komunikace
  • Marketing inovací na webu
  • Digitální marketing
  • Marketingový výzkum
  • Web product placement
  • Google Analytics
  • Osobnostní management
  • Management lidských zdrojů II

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Komunikace a komunikační dovednosti
  • Marketing
  • Inovace
  • Projektové řízení
  • Etika a společenská odpovědnost

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Marketing na Instagramu
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • TikTok workshop
  • Budování značky
  • Tvorba audiovizuálního díla
  • Digitální marketing
  • Studentské kampaně v Sklik
  • Politický marketing
  • Data Driven marketing
  • Web product placement
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Spotřebitelský marketing v Leisure IndustryObchodní dovednosti

AKCE V PRŮBĚHU
POSLEDNÍCH AR

  • Aneta Martinek, absolventka VŠEM a zakladatelka #HolkyzMarketingu
  • Kryštof Kostroun o tom, jak rozvíjet kreativitu
  • Martin Klčo o tom, jak se dělá značka budoucího prezidenta
  • Michal Nýdrle a to, jak postavil prezidentskou kampaň Prezidentu Petru Pavlovi
  • Petr Hejduček, zakladatel Footshop.cz o budování osobního brandu
  • Martin Feix o své značce Girls Without Clothes
  • Petr Šuleř a jádro komunikační challenge
  • Erika Eliášová a on-line podnikání

Marketingový specialista | Správce marketingových výzkumů a kampaní | Správce sociálních sítí