VŠEM > Studium VŠEM > Profesní zaměření Marketing a reklama Ing. > Zaměření studia Influencer marketing

Zaměření studia Influencer marketing

Magisterský studijní program | Ing. | Ekonomika a management

Sociální sítě zrodily influencery a influenceři obrátili mediální svět naruby. Holky a kluci natáčející videa na mobil v pokoji mají často mnohonásobně větší sledovanost než zavedená média s armádou zaměstnanců i techniky. Ne každý uspěje jako influencer, což ale neznamená, že se nemůže na činnosti influencerů aktivně a úspěšně podílet. V současnosti se už okolo influencerů točí zajímavý a stále rostoucí business, který vyžaduje multidisciplinární management postavený na znalosti digitálních médií a platforem, na dovednosti stavět a rozvíjet novou značku, ale i na schopnosti volit mezi partnery a znát etické hranice, které se nepřekračují. Zaměříme se na to, jak influencery vyhledávat, jak s nimi pracovat, jak vytěžit maximum i co od nich očekávat. Pojďte se prostě naučit farmařit a pěstovat influencery!

PŘEDMĚTY ZAMĚŘENÍ

  • Mezinárodní marketing
  • Marketingová strategie a plánování
  • Management změny (v AJ)
  • Budování osobního/firemního brandu na sociálních sítích II
  • Influencer marketing a sociální sítě II
  • Etika a společenská odpovědnost influencera

PROFILOVÉ PŘEDMĚTY

  • Strategický marketing
  • Projektový management
  • Strategie podniku
  • Právo
  • Ekonomické a sociální inovace

PRAKTICKÉ APLIKACE

  • Tvorba audiovizuálního díla
  • TikTok workshop
  • Sociální sítě a influencer marketing
  • Personal Branding v praxi
  • Praktický marketing pro malé firmy
  • Marketing na Instagramu
  • Politický marketing
  • Digitální marketing
  • Web product placement

AKCE V PRŮBĚHU AR

  • Ján Deák a Brandformance a jiné sprosťárny
  • Lukáš Dvořák o marketingu a propagaci v umění
  • Kryštof Kostroun o tom, jak rozvíjet kreativitu
  • Lukáš Fritscher o tom, jak být novinářem v době YouTuberské aneb Jak sociální sítě mění obory
  • Martin Feix a Girls Without Clothes
  • Erika Eliášová a On-line podnikání
  • Jan Střecha a Rekola
  • Eliška-Jana Auer a Úvod do influencer marketingu
  • Martin Klčo o tom, jak se dělá značka budoucího prezidenta

Marketingový specialista | Správce marketingových výzkumů a kampaní | Správce sociálních síti